AS laima

9- 3 atsauksmes

Ievads.
Par A/S Laima.
”Made In Latvia”.
”Nacionālais zīmols Latvijā”.
Cepumi „Selga”.
”4P”.
Produkts
Cena.
Tirgus.
Virzīšana.
Produkta klasifikācija.
Galvenie produkta rakstura lielumi.
Produkta īpatnības.
Vienkāršība.
Simbolisms
Mērķa tirgus.
Sortiments.
Secinājumi.
Izmantotā literatūra.

Jau ilgus laikus pircējam ieejot veikalā acis šaudās no viena plaukta uz otru, neziņā, ko izvēlēties un nopirkt, jo mūsdienās preču klāsts ir tik neiedomājami liels, ka brīžiem izvēloties sev vajadzīgo preic ir tik daudz preces ar tādu pašu pielietojumu, ka nezinām, kuru izvēlēties. Tas pats ir ar cepumu klāstu. Mūsidenās cepumu ražotāju ir tik daudz un dažādi, ka ir grūti izvēlēties pie kura ražotāja preces pietrurēties. Bet neskatoties uz to mūsu pašmājas ražotāji A/S Laima nav nozudusi aiz daudzo ārzemju firmu ražotajām precēm, bet skrien pa priekšu šām precēm, vismaz Latvijā, savu uzticamo klientu lokā. Viens no iemesliem, kādēļ A/S Laima produkts „Selga” ir tik veiksmīgs ir produkta virzīšana tirgū, gan ar jaunām garšām, gan ar reklāmām un akcijām, kuras uz cilvēka psihi atstā ļoti lielu iespaidu.

Mans darba mērķis ir izpētīt „Selgas” vēsturi, panākumus tirgū, un vispārībā produkta tirgu un tā iespējas. Produktu pētīju gan pēc teorijas principiem, gan ar aptauju palīdzību. Aptaujā ir apkopoti dati par cilvēku atbildēm uz vairākiem jautājumiem. Aptaujāti tika apmēram kopā 50 cilvēki no Liepājas un Liepājas rajona.

Karš Eiropā 1939.gadā nopietni kaitēja fabrikas darbībai; eksports tikpat kā apstājās, savukārt vietējā tirgū strauji cēlās cenas – to izraisīja arī 10% Rīgas un Latvijas iedzīvotāju izbraukšana.

Pēc kara šokolādes ražošanu pilnībā pārņēma savā pārziņā fabrika “Laima”, bet cepumus ražoja “17. jūnijs”, karameļu, zefīra un citu cukuroto izstrādājumu ražošanu atstājot “Uzvarai”, kas 80 – tajos gados atradās t.s. pirmrindnieku statusā.

2001.gads abiem uzņēmumiem bija spraigs pārmaiņu laiks, apvienojot abus uzņēmumus, izveidojot vienotu administratīvo un operatīvo vadību, un veicot darbinieku pārvietošanu. Taču, neskatoties uz grūtībām, uzņēmumi kļuva vēl spēcīgāki eksportā uz 16 valstīm un eksporta apjomi palielinājās par 30%. Pilnveidojot savu biznesu, a/s „Laima” iegādājās jau sekmīgi pastāvošu uzņēmumu, kas nodarbojās ar lietošanai gatavas pārtikas ražošanu SIA „EuroFood” par savu meitas uzņēmumu.

Šodien sortimentā ietilpst ap 250 dažādu produktu – šokolādes tāfelītes, konfektes, kārbas, karameles, zefīrs, cepumi, vafeles, marcipāns gan tādas senas un klasiskas vērtības kā „Vāverīte’”, „Sarkanā Magone”, Lācītis Ķepainītis” un „Serenāde” produkti, kuriem ir īpašas, laika gaitā izstrādātas garšas nianses, gan arī tiek izstrādāti jauni produkti, izmantojot modernas iekārtas un tehnoloģijas.

Uzņēmuma galvenais uzdevums ir nepārtraukta attīstība, tādēļ 2005.gadam izvirzītie mērķi bija:

2. palielināt Laimas preču zīmes nozīmi, kas nodrošina pieaugošu pārdošanas apjomu un rentabilitāti;

4. uzlabot ražo...šanas izmaksu efektivitāti, kļūstot par Baltijā efektīvāko saldumu ražotāju līdz 2007.gadam.

Pateicoties uzņēmuma vadības komandas stratēģiski virzītai rīcībai un kompetencei, kā arī visu darbinieku godprātīgam darbam, darbojoties kā vienotai uzvarētāju komandai, A/S Laima var nodrošināt: PATĒRĒTĀJUS: ar kvalitatīvu produktu par konkurētspējīgām cenām;

  • Microsoft Word 17 KB
  • Latviešu
  • 11 lapas (2946 vārdi)
  • Universitāte
  • AS laima
    9 - 3 balsojums(-i)
Skatīt pilnu darbu
AS laima. (Marts 31, 2008). https://gudrinieks.lv/as-laima/ Pārskatīts 06:57, Jūnijs 8 2025
DARBA DATI
11 lapas (2946 vārdi)
Valoda: Latviešu
Microsoft Word 17 KB
Līmenis: Universitāte
Skatīt pilnu darbu
ATSAUKSMES
EvelinaStudente2024 11 04
Lieliska vietne ar daudz noderīgas informācijas mācībām. Paldies, ka esat! Veiksmi jums! Iesaku!
OliversStudents2020 04 28
Bez šaubām, tas ir izglābšana, kad, ja nevari saprast, kā izdarīt darbu, paņem paraugu no šejienes un veido savu.
JānisSkolotājs2023 03 12
Mūsdienu bibliotēka – tā es nosauktu. Vislabāk sapratāt mūsu laikmeta iezīmi – visu iegūt ātri. Vienkārši lieliski.
×