A/S Latvijas Balzams - izpēte



S Latvijas Balzams Misija.
Izprast un piepildīt patērētāju vēlmes , atbilstoši tirgus attīstībai.
Vēsture.
1960. gadā rūpnīca uzsāka produkcijas ražošanu eksportam.
2002. gadā tika svinēta arī 50 gadu jubileja Rīgas šampanietim.
Finanšu dati.
Ražošanas Tehnoloģijas.
Kā top Rīgas Melnais balzams.
Kā top Klasiskais Rīgas šampanietis.
Kā top degvīns vai vodka.
Ko mana organizācija varētu iegūt no S „ Latvijas Balzams ”?
Uzņēmums tic, ka mērena un atbildīga alkohola lietošana netraucē harmoniskam un veselīgam dzīvesveidam. Problēmas rada nepareiza un pārmērīga alkohola lietošana, kas samazina dzīves kvalitāti.
Domājot par šodienu, ar atbildību skatāmies rītdienā. Atbalstām projektus, kas uzlabotu alkohola lietošanas kultūru. Kā ražotāji vēlamies veicināt atbildības sajūtu patērētājos par viņu rīcību.
Latvijai un Rīgai esam nozīmīgi nodokļu maksātāji. Valstī, kurā strādājam, tiecamies pēc izaugsmes, lai varētu nodarbināt arvien vairāk cilvēku savā uzņēmumā.
Apzinoties publiskās akciju sabiedrības Latvijas balzams vēsturisko nozīmīgumu Latvijā, esam devuši savu ieguldījumu arī kultūrvēsturiskā mantojuma saglabāšanā.
2001. gadā pirms valsts svētkiem Latvijas balzams ziedoja ievērojamu summu Latvijas Neatkarības simbola – Brīvības pieminekļa restaurācijai. Pateicoties uzņēmuma ieguldījumam, pieminekļa atjaunošanu izdevās pilnībā pabeigt. Tas ir simboliski, jo mūsu uzņēmums nes Latvijas vārdu.
Ar lepnumu varam apliecināt, ka esam devuši savu artavu Rīgas 800 gadu jubilejas svinībās. Tagad rosinām pilsētu jaunai tradīcijai – ik gadu svinēt Rīgas dienu, kas par nozīmīgiem svētkiem kļūtu ar vietējo uzņēmēju atbalstu.
Pirms vairāk kā 800 gadiem tapa Rīga. Vairāk kā pirms 250 gadiem esam atraduši pirmās liecības par Rīgas Melno balzamu. Tas ir teju vai viens no vissenākajiem Latvijas rūpnieciskajiem produktiem ar starptautisku slavu, ko radījusi multikulturālā Rīga un tās amata meistari, kurus ar labu vārdu pieminējuši pasaules varenie.
Valstij un tautai, kas rada un radīs meistardarbus, ir svarīgi turēt godā gan savus meistarus, gan to darbus.
AS “LATVIJAS BALZAMS” APGROZĪJUMS 2006. GADA PIRMAJĀ PUSGADĀ PĀRSNIEDZ 38 MILJONUS LATU
Baltijas lielākā alkoholisko dzērienu ražotāja, AS „Latvijas balzams” apgrozījums 2006.gada pirmajos sešos mēnešos sasniedzis 38,3 miljonus latu, kas ir par 6 miljoniem vai 18% vairāk nekā iepriekšējā gada pirmajā pusgadā. Uzņēmuma peļņa 2006.gada pirmajā pusgadā bijusi 739 tūkstoši latu, kas ir par gandrīz par 12% vairāk nekā 2005.gada attiecīgajā periodā.
AS “Latvijas balzams” darbinieku skaits šī gada jūnija beigās bija palielinājies līdz 770 darbiniekiem, kas ir par vairāk nekā 60 darba vietām vairāk nekā 2005.gada pirmā pusgada beigās. „Darbinieku skaita pieaugums ir saistīts ar ražošanas apjomu pieaugumu. AS “Latvijas balzams” saražotās produkcijas kopējais apjoms ir audzis par 23% salīdzinot ar 2005.gada attiecīgo periodu”, norāda AS “Latvijas balzams” valdes priekšsēdētājs Rolands Gulbis.
Vietējā tirgū AS „Latvijas balzams” produkcija stabili ieņem līderpozīcijas, saglabājot tirgus daļu virs 40% stipro un mazalkoholisko dzērienu kategorijās. Šī gada pirmajā pusgadā Latvijas tirgū ieviesti 5 jauni produkti – Rīgas Šampanietis Rozā, sidrs Lucky Dog ar karameļu garšu, degvīns Meistara prove, un divi jauni 3 graudu degvīni ar ābolu un dzērveņu aromātu, bet Baltijas tirgū kopumā 10 jauni produkti.
Ražošana ir process, kad cilvēka meistarības un mūsdienu tehnoloģiju sinerģijā tiek radīts jauns produkts. Kā tas notiek Latvijas balzamā?