Biznesa plana apraksts

9,5- 3 atsauksmes

Tālāk dots neliels apraksts par katru no Biznesa plāna nodaļām.
Produkts / pakalpojums.
Klienti un tirgus situācija.
Tāpat jāapraksta vēl.
Konkurenti.
Kopumā aprakstāmā informācija varētu būt sekojoša.
Virzība tirgū un mārketinga plāns.
Šajā nodaļā vēl aptveramās jomas.
Projekta realizācija.
Nepieciešams vēl aprakstīt.
Uzņēmuma vadība un personāls.
Finanšu plāni.
Naudas plūsmas aprēķins.
Tabula.
Mēnesis.
Plānotais.
Izrakstītie rēķini / realizācija.
Saņemtie aizdevumi.
Līdzekļu pārdošana.
KopĀ.
Maksājumi kreditoriem.
Tīrās algas.
Transports un iepakošana.
Pakalpojumi.
Nomas vai līzinga maksājumi.
Bankas pakalpojumi.
Reklāma.
Ienākumu un citi nodokļi.
Starpība. – 28.
Kopā par periodu 29. ± 30.
Peļņas / zaudējuma aprēķins.
Šos aprēķinus ir ieteicams veikt ik mēnesi vai ceturksnī reizi.
Pārdošanas ieņēmumi izrakstītie rēķini.
Pārdošanas ieņēmumi kopā.
Materiāli un pakalpojumi.
Komisija un atlaides.
Administratīvās izmaksas.
Īre un tarifi.
Remonti un uzturēšana.
Apdrošināšana.
Kancelejas preces , pasts un telefons.
Sliktie parādi.
Tīrā peļņa C –.
Peļņa vai zaudējumi.
Aktīvs.
Ilgtermiņa ieguldījumi.
Pamatlīdzekļi.
Pašu kapitāls.
Saistības.
Kopā ilgtermiņa ieguldījumi.
Parāds piegādātājiem.
Nenomaksātie vekseļi.
Kopā apgrozāmie līdzekļi.
Bilance.
Iespējamie riski un to novēršanas vai ierobežošanas iespējas.
Vājās puses – ar ko uzņēmums projekts ir neveiksmīgs , konkurentu priekšrocības.
Draudi – iespējamie draudi uzņēmuma projekta attīstībai.
Biznesa plānam pievienojamo dokumentu saraksts.
Nekustamie īpašumi.
Transporta līdzekļi.
Kvalitatīvi izstrādāta biznesa plāna pamatiezīmes.

Biznesa plāns ir jūsu idejas, aprēķinu un pieņēmumu apkopošana un izvietošana uz papīra. Biznesa plāns dod jums iespēju padomāt par lietām, kas būs nepieciešamas, kad sāksiet savu komercdarbību jeb strādāt savā labā. Jūs varēsiet pārliecināties par savas idejas stiprajām pusēm un veikt nepieciešamos aprēķinus idejas dzīvotspējai. Tas, ko jūs uzzināsiet rakstot vai sastādot biznesa plānu jums vēlāk pārvērtīsies par pieturas punktiem un tuvākajām norādēm par to, ka jūs virzāties tuvāk savam mērķim. Bez tam biznesa plāns ļaus jums pārliecināties par to cik reālas ir bijušas jūsu ambīcijas attiecībā uz savu ideju. Jo mēs nedrīkstam aizmirst piesardzību – jebkura sākumā gandrīz vai traka ideja varbūt zelta vērta!

Lai gan katram no jums varbūt savs biznesa plāna formāts (gan pašu izdomāts, gan bankas vai partneru pieprasīts, jūs varat sākotnēji izmantot arī šajā portālā aprakstīto paraugu (skat. nodaļā – Biznesa plāna paraugs).

Biznesa plāna pamatā ir ideja, tās apraksts un kā to iespējams īstenot. Jāataino, kāds būs gala produkts vai pakalpojums. Tad pakāpeniski tiek aprakstīts process, kā pie šā gala produkta iespējams nonākt. Ne Latvijā, ne pasaulē nav stingri noteikta standarta, kādam jāizskatās biznesa plānam, taču visos plānos noteikti nepieciešams satura rādītājs un kopsavilkums.

Tālāk dots neliels apraksts par katru no Biznesa plāna nodaļām

Liela daļa no šiem jautājumiem nozīmē, ka jums ir nepieciešams veikt tirgus pētījumu jeb potenciālā tirgus izpēti savam produktam vai pakalpojumam.

Realizācijas apjoma plāni (vienībās, piem., kg, litri, kvadrātmetri, metri utt.)

Finansiālās darbības prognozi pamatā veido 3 5 gadiem, bet ne mazāk par aizdevuma darbības laiku. Tālāk apskatīsim finanšu aprēķinu formas, kas iekļaujamas finanšu plānā.

Naudas plūsma pakāpeniski ieviesīs skaidrību finansēs un piesaistāmajās finansēs.

Parūpēties, lai jums būtu pietiekoši skaidrās naudas jebkuriem biznesa izdevumiem.

Aprēķinos vajag parādīt visus savus ieņēmumus un izdevumus. Ieteicams naudas plūsmā amortizāciju neiekļaut, jo tā nav reāla nauda, tas ir tikai iekšējai uzskaitei.

Svarīgākais ir atcerēties, ka nepieciešams aprakstīt visas summas, kuras jūs pieņemat. Kāda iemesla dēļ izvēlaties vienu vai otru cenu vai tarifu. Tas ir nepieciešams ne tikai gadījumos, kad jūs šo dokumentu rādīsiet citiem, bet arī pašiem, lai jums nebūtu jāuztraucas, no kurienes jūs ņēmāt to vai citu ciparu.

Šos aprēķinus ir ieteicams veikt ik mēnesi vai ceturksnī reizi.

SVID (SWOT) analīze nozīmē izvērtēt uzņēmuma un projekta stiprās un vājās puses salīdzinājumā konkurentiem, kā arī saskatīt iespējas projekta veiksmīgai attīstībai un iespējamos draudus tā īstenošanai.

Stiprās puses – ar ko uzņēmums/projekts ir veiksmīgs, tā priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem

Uzņēmējdarbības veikšanai nepieciešamās licences, atļaujas, saskaņojumi, patenti u.c., kurus izsniegušas attiecīgās iestādes.

zemes nomas līguma oriģināls, ja namīpašums atrodas uz citām personām piederošas zemes

  • Microsoft Word 16 KB
  • Latviešu
  • 15 lapas (2418 vārdi)
  • Universitāte
  • Biznesa plana apraksts
    9.5 - 3 balsojums(-i)
Skatīt pilnu darbu
Biznesa plana apraksts. (Oktobris 7, 2007). https://gudrinieks.lv/biznesa-plana-apraksts/ Pārskatīts 06:59, Jūnijs 8 2025
DARBA DATI
15 lapas (2418 vārdi)
Valoda: Latviešu
Microsoft Word 16 KB
Līmenis: Universitāte
Skatīt pilnu darbu
ATSAUKSMES
EvelinaStudente2024 11 04
Lieliska vietne ar daudz noderīgas informācijas mācībām. Paldies, ka esat! Veiksmi jums! Iesaku!
ViktoriaSkolniece2019 04 28
Ne reizi vien esmu izmantojis jaunus konspektus mācībām.
AliseStudente2024 01 23
Mājaslapa ir ļoti nepieciešama un noderīga. Tā palīdz gan skolotājiem, gan skolēniem, gan studentiem, piedāvājot daudz vērtīgas informācijas mācībām.
×