Biznesa plāns kafejnīca 'Tasty'

9- 3 atsauksmes

Tirgus un Mārketings.
Konkurences analīze.
Reklāma vietējā avīzē.
Tirgus pētījumi.
Realizācijas sistēma.
Kopā 12’.
Cenu noteikšana.
Ēdienkartes.
Risks un problēmas.
SIA “ Eat out ” iespējamo risku veidi.
Priekšlikumi.

Galvenā mērķauditorija, kas apmeklēs šo ēdināšanas uzņēmumu, būs Ādažu iedzīvotāji , kā arī iebraucēji. Bez tam, vieta, kur atrodas uzņēmums ir ļoti izdevīga, tajā apgrozās dienas laikā ļoti daudz cilvēku, piekļūšana ļoti ērta gan ar mašīnu, jo ir iekārtota autostāvvieta, gan arī cilvēkiem bez mašīnas.

Ļoti bieži Ādažos ierodas deputāti no citām pilsētam, kā arī sportisti, kafejnīcā šie ciemiņi varētu nobaudīt garšīgu un sātīgu augstas kvalitātes ēdienu, kas būtu pagatavots no Latvijā izaudzētām ekoloģiski tīrām izejvielām un pie kafijas pārrunāt dažādas biznesa darīšanas.

Ādažos ir vairāki citi ēdināšanas uzņēmumi. Šie visi ēdināšanas uzņēmumi ir diezgan līdzīgi, piedāvā vienu un to pašu ēdienu klāstu. Apkalpošana nav visos ēdināšanas uzņēmumos profesionāla, var teikt pat nelaipna. Ēdināšanas uzņēmuma apkalpojošais personāls nepārzin galvenos viesmīlības pamatus, ēdienu parasti ir jāgaida ļoti ilgi un ne vienmēr viesis ir apmierināts ar ēdiena garšu un piedāvājuma klāstu. Pilsētā trūkst ēdināšanas uzņēmumu, kas piedāvātu vienkāršus latviešu nacionālās virtuves ēdienus, kuri būtu profesionāli sagatavoti un baudāmi, un viesis, apmeklējot šo uzņēmumu, vēlētos atgriezties vēl un vēl, jo viņš sajustu ka viņu tur gaida un ka personāls sniedz profesionālu un ātru apkalpošanu, kas mūsdienās, it īpaši biznesā strādājošajiem un uz ko galvenokārt arī ir virzīts šis uzņēmums, ir ļoti svarīga.

Vēl kā priekšrocību šajā uzņēmumā var minēt apkalpojošā personāla svešvalodas zināšanas, kas arī mūsdienās ir liela priekšrocība, jo bieži vien Ādažos ierodas arī cilvēki no ārvalstīm.

• Pilsētas teritoriju šķērso galvenā automaģistrāle Rīga Tallina

Pēc šīs analīzes uzņēmumu var salīdzināt ar konkurentiem un izsecināt ar ko tieši šis uzņēmums ir labāks vai sliktāks

Ēdiena pagatavošanas process notiks kafejnīcas ražošanas telpās, no kurām tas tālāk tiks nogādāts klientu rīcībā tirdzniecības telpās.

Klienti ar kafejnīcas piedāvājumu iepazīsies kafejnīcā, kur tiem būs pieejama gan kopējā, gan atsevišķas ēdienkartes.

Klienti savu pasūtījumu pasūtīs pie letes un norēķināsies uzreiz pie kases. Pasūtīto ēdienu viesmīles palīdze pienesīs klientam pie galdiņa.

Norēķināties kafejnīcā viesim būs iespējams skaidrā naudā un ar kredītkartēm.

Pamatlīdzekļu nosaukums Skaits, gab. Cena, Ls Kopēja vērtība, Ls

Liela uzmanība uzņēmumā tiks pievērsta reklāmai, jo tai ir būtiska loma peļņas gūšanā. Lai preci pirktu, pircēji jāinformē par preces esamību, īpašībām, cenu, vietu, kur tā nopērkama. Reklāma ietekmē, vai klients izvēlēsies mūsu preci vai pakalpojumu.

  • Microsoft Word 13 KB
  • Latviešu
  • 13 lapas (1345 vārdi)
  • Universitāte
  • Bourne
  • Biznesa plāns kafejnīca 'Tasty'
    9 - 3 balsojums(-i)
Skatīt pilnu darbu
Biznesa plāns kafejnīca 'Tasty'. (Maijs 6, 2009). https://gudrinieks.lv/biznesa-plans-kafejnica-tasty/ Pārskatīts 02:19, Maijs 23 2025
DARBA DATI
13 lapas (1345 vārdi)
Valoda: Latviešu
Microsoft Word 13 KB
Līmenis: Universitāte
Skatīt pilnu darbu
ATSAUKSMES
MarkussPasniedzējs2022 04 24
Uzskatu, ka pati mājaslapas struktūra ir pietiekami informatīva. Tāpēc tās lietošana ir viegla, un tam nav nepieciešams daudz laika.
JānisSkolotājs2023 03 12
Mūsdienu bibliotēka – tā es nosauktu. Vislabāk sapratāt mūsu laikmeta iezīmi – visu iegūt ātri. Vienkārši lieliski.
EvelinaStudente2024 11 04
Lieliska vietne ar daudz noderīgas informācijas mācībām. Paldies, ka esat! Veiksmi jums! Iesaku!
×