Biznesa plāns SIA "BVP" veselības un relaksācijas centram

9,5- 2 atsauksmes

Ievads.
Biznesa plāna titullapa.
Biznesa plāna saturs.
Biznesa plāna kopsavilkums.
Uzņēmuma apraksts.
Pamatinformācija par uzņēmumu.
Uzņēmuma mērķi.
Uzņēmuma vajadzības.
Pakalpojumu raksturojums.
Pakalpojumu apraksts.
Tirgus analīze.
Tirgus vispārējs raksturojums.
Mērķa tirgus un tirgus nišas noteikšana.
Konkurentu analīze.
SVID analīze.
Mārketinga stratēģija.
Uzņēmuma cenu politika.
Noieta veicināšanas pasākumi.
Reklāma.
Uzņēmuma tēla veidošana.
Uzņēmuma funkcionēšanas plāns.
Uzņēmuma atrašanas vietas vispārējs raksturojums.
Uzņēmumā izmantojamie resursi.
Uzņēmuma pamatlīdzekļu raksturojums.
Uzņēmuma telpu raksturojums.
Uzņēmuma vadība un personāls.
Problēmas un risks.
Finansu informācija.
Kredīta atmaksāšanas grafiks.
Pakalpojumi un to cenas.
Noieta apjoma plāns.
Ieņēmumi.
Naudas plūsmas pārskats.
Secinājumi.
Priekšlikumi.
Izmantotā literatūra.

Rēzeknes Augstskola

Ekonomikas Fakultāte

Tūrisma un viesnīcu uzņēmējdarbības vadības katedra

Studiju darbs

Biznesa plāna sastādīšana SIA “BVP”

Veselības un relaksācijas centram

Otrā līmeņa augstākas

profesionālas izgītības

Studiju programma Ekonomika

ar specializāciju Tūrisma

un viesnīcu uzņēmējdarbības vadība

pilna laika studijas

3. kursa students

Vladislavs Bautris

Stud.apl.Nr. 01E1061

Zinātniskais vadītājs

M.oec. Iveta Zaļūksne

Rēzekne

2004

Saturs

Ievads............................................................................................................................3

Biznesa plāna titullapa..................................................................................................4

Biznesa plāna saturs......................................................................................................5

Biznesa plāna kopsavilkums..........................................................................................6

Uzņēmuma apraksts……………………………………………………………………8

Pamatinformācija par uzņēmumu……………………………………………...8

Uzņēmuma mērķi………………………………………………………………8

Uzņēmuma vajadzības…………………………………………………………9

Pakalpojumu raksturojums……………………………………………………………10

Pakalpojumu apraksts…………………………………………………………10

Tirgus analīze…………………………………………………………………………13

Tirgus vispārējs raksturojums…………………………………………………13

Mērķa tirgus un tirgus nišas noteikšana………………………………………13

Konkurentu analīze……………………………………………………………14

SVID analīze…………………………………………………………………16

Mārketinga stratēģija…………………………………………………………………17

Uzņēmuma cenu politika………………………………………………………17

Noieta veicināšanas pasākumi…………………………………………………17

Reklāma………………………………………………………………………17

Uzņēmuma tēla veidošana……………………………………………………18

Uzņēmuma funkcionēšanas plāns……………………………………………………19

Uzņēmuma atrašanas vietas vispārējs raksturojums…………………………19

Uzņēmumā izmantojamie resursi……………………………………………19

Uzņēmuma pamatlīdzekļu raksturojums………………………………………20

Uzņēmuma telpu raksturojums………………………………………………22

Uzņēmuma vadība un personāls………………………………………………………24

Problēmas un risks……………………………………………………………………27

Finansu informācija…………………………………………………………………29

Kredīta atmaksāšanas grafiks…………………………………………………29

Pakalpojumi un to cenas …………………………………………………….30

Noieta apjoma plāns…………………………………………………………32

Ieņēmumi……………………………………………………………………..32

Naudas plūsmas pārskats………………………………………………………37

Secinājumi....................................................................................................................41

Priekšlikumi..................................................................................................................42

Izmantotā literatūra.....................................................................................................43

Ievads

Mūsdienu dzīve ir pilna ar problēmām, grūtībām un daudziem citiem nepatīkamiem mirkļiem un tāpēc viņu jāpadara pēc iespējas patīkamāku un neaizmirstāku. Tieši tāpēc tiek izstrādāts biznesa plāns veselības un relaksācijas centram. Tieši šajā centrā cilvēki varēs iet gan atpūsties pēc fiziski grūtas dienas, gan, otrādāk, fiziski pavingrot pēc “krēslā” pavadītās darbadienas.

Pasaulē šī joma ir viena no vadošākajām, jo cilvēki vairs nevar iedomāties savu dzīvi bez veselības, atpūtas un relaksācijas. Daudzie, kuri var sev to atļauties, ierīko tādus centrus savās mājās, citi meklē brīvo laiku, lai aizietu uz publisko centru.

Latvijā šī joma sāka attīstīties nesen, bet jau ir redzami rezultāti un vairākās pilsētās jau ir attaisījusies tādi uzņēmumi.

Rēzeknē piedāvājums ir ļoti mazs un tāpēc tiek izstrādāts biznesa plāns SIA “BVP” veselības un relaksācijas centram.

Biznesa plāna mērķis ir izstrādāt biznesa plānu jaunam uzņēmumam – SIA “BVP” veselības un relaksācijas centram.

Biznesa plāna uzdevumi ir veikt:

Nozares analīzi

Uzņēmuma analīzi

Tirgus, konkurentu, pakalpojumu analīzi

Plānot uzņēmuma ieņēmumus un izdevumus

Vispārējo uzņēmuma analīzi

SIA “BVP”

Biznesa plāns

Iesniegšanai bankā

Veselības un relaksācijas centram

Krišjāņa Valdemāra iela 5

Rēzekne

Latvija, LV-4600

Tālrunis 4612123

Uzņēmuma īpašnieks: Vladislavs Bautris

Saturs

Kopsavilkums………………………………………………………………………..6

Uzņēmuma apraksts……………………………………………………………………8

Pamatinformācija par uzņēmumu……………………………………………...8

Uzņēmuma mērķi………………………………………………………………8

Uzņēmuma vajadzības…………………………………………………………9

Pakalpojumu raksturojums……………………………………………………………10

Pakalpojumu apraksts…………………………………………………………10

Tirgus analīze…………………………………………………………………………13

Tirgus vispārējs raksturojums…………………………………………………13

Mērķa tirgus un tirgus nišas noteikšana………………………………………13

Konkurentu analīze……………………………………………………………14

SVID analīze…………………………………………………………………16

Mārketinga stratēģija…………………………………………………………………17

Uzņēmuma cenu politika………………………………………………………17

Noieta veicināšanas pasākumi…………………………………………………17

Reklāma………………………………………………………………………17

Uzņēmuma tēla veidošana……………………………………………………18

Uzņēmuma funkcionēšanas plāns……………………………………………………19

Uzņēmuma atrašanas vietas vispārējs raksturojums…………………………19

Uzņēmumā izmantojamie resursi……………………………………………19

Uzņēmuma pamatlīdzekļu raksturojums………………………………………20

Uzņēmuma telpu raksturojums………………………………………………22

Uzņēmuma vadība un personāls………………………………………………………24

Problēmas un risks……………………………………………………………………27

Finansu informācija…………………………………………………………………29

Kredīta atmaksāšanas grafiks…………………………………………………29

Pakalpojumi un to cenas …………………………………………………….30

Noieta apjoma plāns…………………………………………………………32

Ieņēmumi……………………………………………………………………..32

Naudas plūsmas pārskats………………………………………………………37

Secinājumi....................................................................................................................41

Priekšlikumi..................................................................................................................42

Izmantotā literatūra.....................................................................................................43

Kopsavilkums

Dibinot uzņēmumu, biznesa plāns nepieciešams, lai plānotu, prognozētu un darītu redzamu sev, kā arī potenciālajiem kreditoriem dibināmā uzņēmuma darbību, funkcionēšanu un spēju eksistēt tā darbības tirgū. SIA „BVP” biznesa plāns atspoguļo Sabiedrības nosprausto mērķu īstenošanu. Sabiedrība nodarbojas ar sporta, atpūtas un relaksācijas pakalpojumu sniegšanu ar mērķi veikt veiksmīgu uzņēmējdarbību un sniegt labumu kā klientiem, tā arī uzņēmuma dibinātājam un Latvijas tautsaimniecībai.

Uzņēmuma mērķis ir veikt uzņēmējdarbību sporta, sabiedriskajā un organizatoriskajā darbības sfērā, nodrošināt interesentus ar nepieciešamajiem sporta, kā arī aktīvas un atraktīvas atpūtas apstākļiem un inventāru, veicināt sportiska un veselīga dzīvesveida attīstību Latvijā, gūt peļņu un pieredzi uzņēmējdarbībā.

Uzņēmums pēc savas pamatdarbības raksturojumiem pieder komercdarbības klasifikācijas nozarei „Pārējie sociālie, komunālie un individuālie pakalpojumi”, precīzāk, tās apakšnozarei „Sports”, un nodarbojas ar sporta, atpūtas kā arī relaksācijas un veselības konsultāciju pakalpojumu sniegšanu. Šai komercdarbības nozarei mūsdienās ir liels izaugsmes potenciāls. Šajā nozarē aizvien veidojas jauni un progresīvi uzņēmumi, tāpēc uzņēmumam jārēķinās ne tikai ar pastāvošajiem, bet arī ar nākotnē paredzamajiem konkurentiem. Lai nodrošinātu vietu šajā tirgū tika veikta tirgus un konkurences izpēte un analīze, kā arī izstrādāta mārketinga stratēģija un noteiktas efektīvākās mērķa tirgus iekarošanas metodes.

Uzņēmuma īpašumā ir telpas Krišjāna Valdemāra ielā 5. Telpas sīkāk sadalītas dažādos sektoros:

trenažieru zāle;

relaksācijas, atpūtas sektors, kas ietver saunu, pirti, džakuzi telpu, solārija telpu, masiera kabinetu, dušas, labierīcības, ģērbtuvi;

biroja sektors. Tas ietver vadības un funkcionālās telpas, kur tiek kārtoti visi ar uzņēmuma pārvaldību un klientu pieņemšanu saistītie darījumi.

Uzņēmuma telpas ir izremontētas atbilstoši Eiropas komforta, drošības un stila prasībām.

Uzņēmuma vadīšanas organizatoriskā struktūra tiek veidota pēc lineārās vadīšanas struktūras pamatprincipiem – uzņēmuma vadītājs, izmantojot visas vadīšanas funkcijas, tiešā administratīvā kārtībā iedarbojas uz padotajiem, savukārt padotie par visiem jautājumiem ir atbildīgi tikai vienam vadītājam. Šīs vadīšanas struktūras priekšrocība ir tāda, ka tā ir vienkārša un skaidra un ir labi piemērota SIA „BVP”.

Biznesa plāna mērķis ir veikt uzņēmējdarbību sporta, sabiedriskajā un organizatoriskajā darbības sfērā, veicināt sportiska un veselīga dzīvesveida attīstību Latvijā, gūt peļņu un pieredzi uzņēmējdarbībā.

Uzņēmuma apraksts

Pamatinformācija par uzņēmumu

Komercsabiedrības pilns nosaukums ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību „BVP” .

Uzņēmums reģistrēts Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā 2004. gada 21. aprīlī ar reģistrācijas Nr.010334031;

Uzņēmuma juridiskā adrese ir Krišjāņa Valdemāra iela 5, Rēzekne, Latvija, LV-4600, tālrunis: 4612123, fakss: 4612123.

Uzņēmuma pamatkapitāls (statūtfonds) uz 2004. gada 21. aprīli sastāda 2000(divi tūkstoši) latu. Pamatkapitāls ir sadalīts 100 (simts) daļās. Katras daļas nominālvērtība ir 20 (divsimt) latu.

Uzņēmuma pamatdarbība:

-Sporta arēnu un stadionu darbība (NACE 92.61);

-Pārējā sporta darbība (NACE 92.62);

-Citur neklasificēta rekreatīva darbība (NACE 92.72);

-Fiziskās labsajūtas uzlabošana (NACE 93.04);

Uzņēmuma mērķi

Uzņēmuma mērķis ir veikt uzņēmējdarbību sporta, sabiedriskajā un organizatoriskajā darbības sfērā, nodrošināt interesentus ar nepieciešamajiem sporta kā arī aktīvas un atraktīvas atpūtas apstākļiem un inventāru, veicināt sportiska un veselīga dzīvesveida attīstību Latvijā, gūt peļņu un pieredzi uzņēmējdarbībā.

Uzņēmuma mērķi:

Stratēģiskie mērķi:

-nodrošināt uzņēmuma stingru un konsekventu darbību;

-3 gadu laikā atmaksāt ilgtermiņa aizdevumu.

Taktiskie mērķi:

-ar vērienīgu reklāmas kampaņu piesaistīt klientus;

-celt uzņēmuma slavu un popularitāti gan klientu, gan konkurentu acīs;

-iesaistīties Latvijas un starptautiskās sporta sacensībās un pasākumos;

-kļūt par Latvijas Bodibildinga Asociācijas biedru;

-kļūt par profesionālu sportistu sponsoru sacensībās gan Latvijā, gan ārvalstīs;

Operatīvie mērķi:

-nodrošināt uzņēmumu ar profesionāliem speciālistiem;

-nodrošināt uzņēmumu ar modernāko sporta inventāru;

-veikt efektīgu reklāmas kampaņu;

-izveidot uzņēmuma mājas lapu internetā;

Uzņēmuma vajadzības

Lai uzsāktu darbību uzņēmumam nepieciešams ilgtermiņa aizdevums no bankas 35000 latu apmērā:

-telpu remontam;

-interjera, biroja mēbeļu un aprīkojuma iegādei;

-trenažieru, sporta inventāra iegādei;

-telpu un trenažieru apdrošināšanai;

-citu pamatlīdzekļu iegādei;

-reklāmas kampaņas izveidei;

-citiem izdevumiem.

Aizdevums un procenti tiks segti 3 gadu laikā no uzņēmuma peļņas.

Pakalpojumu raksturojums

Pakalpojumu apraksts

Uzņēmuma pakalpojumu sfēra:

-individuālo treniņu programmu izstrāde;

-treneru, masiera konsultācijas, pakalpojumi;

-fiziskās sagatavotības nostiprināšana, spēka attīstīšana;

-liekā svara samazināšana;

-ķermeņa formu, stājas korekcija;

-muskuļu masas palielināšana;

-sirds asinsvadu sistēmas treniņš;

-fiziskā rehabilitācija pēc traumām;

-relaksācijas procedūras;

Uzņēmuma piedāvātās treniņprogrammas piemērojamas jebkura vecuma, dzimuma un fiziskās sagatavotības klientiem un sniegs tiem iespēju attīstīt spēku, pilnveidot savu fizisko sagatavotību, nostiprināt ķermeni, uzlabot un nostiprināt veselības stāvokli kā arī ieviest pārliecību par veselīga dzīvesveida nepieciešamību.

Pakalpojumu veidi:

-Trenažieru zāles, treneru–konsultantu pakalpojumi;

-Masiera, veselības konsultanta pakalpojumi;

-Relaksācijas procedūras, citi pakalpojumi.

Trenažieru zāle ir aprīkota ar firmas „Kettler” augstākās kvalitātes trenažieriem un iekārtām, kas garantē to lietošanas ērtumu, drošību un izturību. Trenažieru un sporta inventāra plašais un vispusīgais sortiments ļaus piemeklēt sev atbilstošāko jebkura vecuma un fiziskās sagatavotības klientiem. Klientu komfortam un labsajūtai sporta zālē ierīkota gaisa kondicionēšanas sistēma, dinamiska mūzika, atpūtas telpās TV.

Nodarbības notiek profesionālu un atsaucīgu treneru uzraudzībā pēc klientu īpaši sastādītām individuālām treniņu programmām, atbilstoši jebkurai fiziskai sagatavotībai un mērķiem.

1.tabula (sast.aut.)

Trenažieru zāle un sauna (abonements)

Trenažieru zāleTrenažieru zāle + sauna

LaiksAbonementa termiņšCena, LsCena, LsPiezīmes

8.00-17.00Mēnesis525Apmeklēšanas ilgums-1 st.,12 reizes mēnesī

17.00-23.00Mēnesis730Apmeklēšanas ilgums-1 st.,12 reizes mēnesī

2.tabula (sast.aut.)

Trenažieru zāle un sauna (1reizes apmeklējums)

Trenažieru zāleTrenažieru zāle + sauna

LaiksTermiņšCena, LsCena, LsPiezīmes

8.00-17.001 reize0.502.50Darbadienās

17.00-23.001 reize0.703.00Darbadienās

10.00-19.001 reize0.602.70Sestdienās,svētdienās

3.tabula (sast.aut.)

Individuālie pakalpojumi (1 mēnesim)

PakalpojumsCena, Ls

Individuālās treniņu programmas sastādīšana3.00

Individuālais treniņš trenera–konsultanta uzraudzībā4.00

Masāžu veic un darbojas kā veselības konsultants profesionāls speciālists. Klientam tiek sniegta profesionāla ķermeņa aprūpe atbilstoši viņa ķermeņa īpatnībām. Nepieciešamības gadījumā arī konsultācijas.

4.tabula (sast.aut.)

Masiera pakalpojumi, mediķa konsultācijas

MasāžaLaiksCena, Ls

Vispārēja masāža40 – 60 min10.00

Mugura, kakls20 – 30 min5.00

Rokas, pleci15 – 20 min4.00

Kājas, gurni20 – 30 min4.00

Fizioterapeita, mediķa konsultācija20 – 40 min3.00

Sauna un turku pirts ierīkota atbilstoši visiem drošības standartiem.

Džakuzi un sauna atbilst preču zīmes „Gustavsberg” drošības un komforta līmenim. Autostāvvieta ir apsargājama.

Piedāvāto pakalpojumu sortiments uzņēmuma darbības laikā var mainīties atkarībā no klientu vēlmēm un pieprasījuma.

5.tabula (sast.aut.)

Relaksācijas procedūras un citi pakalpojumi

PakalpojumsLaiksPiezīmesCena, Ls

Sauna30 – 60 min------------2.00

Turku pirts20 – 40 min3.00

Džakuzi20 – 60 minŪdens masāža2.00

Solārijs10 minSauļošanās krēms iekļauts cenā2.50

15 min3.00

20 min4.00

Tirgus analīze

Tirgus vispārējs raksturojums

Uzņēmums pēc savas pamatdarbības raksturojumiem pieder komercdarbības klasifikācijas nozarei „Pārējie sociālie, komunālie un individuālie pakalpojumi”, precīzāk, tās apakšnozarei „Sports”, un nodarbojas ar sporta, atpūtas kā arī relaksācijas un veselības konsultāciju pakalpojumu sniegšanu. Šai komercdarbības nozarei mūsdienās ir liels izaugsmes potenciāls. Šajā nozarē aizvien veidojas jauni un progresīvi uzņēmumi, tāpēc uzņēmumam jārēķinās ne tikai ar pastāvošajiem, bet arī ar nākotnē paredzamajiem konkurentiem. Lai nodrošinātu vietu šajā tirgū tika veikta tirgus un konkurences izpēte un analīze, kā arī izstrādāta mārketinga stratēģija un noteiktas efektīvākās mērķa tirgus iekarošanas metodes.

Mērķa tirgus un tirgus nišas noteikšana

Lai noteiktu potenciālo klientu loku Sabiedrība ir veikusi tirgus segmentāciju, kura sekmēs pakalpojumu piemērošanu atbilstoši potenciālā klientu loka vēlmēm un vajadzībām;

Ģeogrāfiskie raksturlielumi;

Uzņēmuma atrašanās vieta ir Krišjāņa Valdemāra iela 5, Rēzekne, Latvija. Šis ir Rēzeknes centrālais sektors un viens no visblīvāk apdzīvotājiem rajoniem, līdz ar to tiek paredzēts stabils pieprasījums pēc pakalpojumiem, kuri potenciālajiem klientiem būs kā fiziski, tā arī morāli viegli pieejami.

Pakalpojumi ir orientēti uz dažāda vecuma, dzimuma un fiziskās sagatavotības klientiem, jo nodarboties ar sportu var un vajag jebkurā vecumā un nekad arī nav par vēlu sākt to darīt. Neskatoties uz to, vispārēji masu mēdiju pētījumi un prakstiski novērojumi liecina, ka visbiežāk šādus un līdzīgus pakalpojumus izmanto 18 – 28 gadus jaunas sievietes un 15 – 25 gadus jauni vīrieši, kuriem intreresē sava veselība, izskats un fiziskā sagatavotība līdz ar to uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu pakete tiks orientēta tieši uz šāda vecuma klientiem. Protams, tā būs tikpat pieņemama arī vecāka gadagājuma klientiem.

Sociāli ekonomiskie raksturlielumi;

Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu cenas ir orientētas uz Rēzeknes iedzīvotāju ienākumu līmeni, bet tie būs pa kabatai arī iedzīvotājiem ar zemāku ienākumu līmeni. Uzņēmums paredz dažādus finansiālos atvieglojumus tādām apmeklētāju grupām kā skolēni, studenti un invalīdi nosakot tiem zemākas cenas par piedāvātajiem pakalpojumiem, tāpat arī pakalpojumi ir lētāki pastāvīgajiem klientiem. Uzņēmuma pakalpojumus izmantos visu sociālo slāņu iedzīvotāji.

Psihogrāfiskie raksturlielumi;

Uzņēmuma pakalpojumus izmantos klienti neatkarīgi no tautības, reliģiskās pārliecības, izglītības un zināšanu līmeņa, jo pakalpojumi vairāk orientēti uz fiziskas labsajūtas sniegšanu, kura nenoliedzami stimulē arī psiholoģisku komfortu. Tiek plānots intensīvāks pieprasījums pēc pakalpojumiem gada aukstajos mēnešos, jo gada siltajos mēnešos cilvēka organisms uzņem daudz vairāk pozitīvas un lietderīgas enerģijas atrodoties ārpus telpām svaigā gaisā, kas gada aukstajos mēnešos ne vienmēr ir tik patīkams.

Konkurentu analīze

Konkurence vienmēr ir bijis un būs galvenais produktu un pakalpojumu attīstības un pilnveidošanās dzinējspēks un jo sīvākas konkurentu cīņas savā starpā, jo izdevīgāki nosacījumi patērētājam – konkurences rezultātā samazinās cenas, pieaug produkta, apkalpošanas, piegādes kvalitāte. Lai piesaistītu klientus, izcīnot konkurentu cīņu katram uzņēmumam jāizdomā un jāpiedāvā patērētājiem kas tāds, kas nav citiem konkurentiem vai arī tas pats, bet labākā kvalitātē un par izdevīgākām cenām. Uzņēmums piesaistīs klientus pirmkārt ar efektīvu reklāmas kampaņu, kā arī ar augstām un kvalitatīvām tehnoloģijām, komfortablām telpām un laipnu apkalpojošo personālu, pie tam, par pieņemamām cenām.

Tika izpētīti tuvāko un nopietnāko konkurentu piedāvātie pakalpojumi un apkopoti 6.tabulā, kurā uzņēmuma un tās nopietnāko konkurentu pakalpojumi vērtēti 5 ballu sistēmā, kur 1- slikti, 2- gandrīz slikti, 3- vidēji, 4- gandrīz labi, 5- labi.

6.tabula (sast.aut.)

Konkurenti

RādītājiKonkurentiSIA „BVP”

Sporta centrs“Daugava”Sporta centrs”Rebir”Poliklīnikas sporta centrsRA sporta centrs

Tehnoloģijas34335

Cenas42335

Apkalpošana34535

Atlaides32444

Atrašanās vieta53545

Kvalitāte44545

Reklāma23325

Konsultācijas44544

Kopā2826332738

Tabulā apkopotie rādītāji parāda uzņēmuma vispārīgās priekšrocības konkurentu vidū. Neskatoties uz to stāvoklis tirgū var mainīties, tāpēc uzņēmumam pastāvīgi jāseko konkurentu rīcībai, centieniem pārvilināt klientus un pastāvīgi jāveic pasākumus, kas palīdzētu pievilināt jaunus un noturēt jau esošos klientus.

SVID analīze.

SVID analīze jāveic katram uzņēmumam, lai noskaidrotu tā stiprās un vājās puses, iespējas un iespējamos draudus. Sabiedrības priekšrocības, trūkumi, iespējas un draudi atspoguļoti tabulā Nr.7

7.tabula (sast.aut.)

SVID analīze

Stiprās puses•izdevīga atrašanās vieta Rēzeknē, klientiem pieejama;

•augstas kvalitātes, jaunas tehnoloģijas;

•augsta pakalpojumu un konsultāciju kvalitāte;

•pieņemamas cenas, izdevīgi maksas nosacījumi un atlaides;

•komfortablas telpas, pozitīva aura un plašas relaksācijas iespējas;

Vājas puses•nav pieredzes šāda veida pakalpojumu sniegšanā;

•spēcīgi konkurenti;

•augstas komunālās izmaksas;

Iespējas•tirgus apgūšana un darbības paplašināšana;

•pieredzes gūšana un realizēšana praksē;

•sporta pasākumu organizēšana un popularizēšana;

•uzņēmuma pozitīva tēla veidošana;

•uzņēmuma aktivitāšu un pakalpojumu reklamēšana;

•iesaistīšanās starptautiskos projektos.

Draudi•konkurences intensivitātes pieaugums;

•izmaiņas likumdošanā;

•pēkšņi pamat/apgrozāmo līdzekļu zaudējumi (zādzības utt.)

Mārketinga stratēģija

Uzņēmuma cenu politika

Lai gūtu panākumus savā tirgus nišā uzņēmuma pakalpojumu cenas tiek noteiktas balstoties uz šādiem galvenajiem faktoriem:

-uz konkurentu cenām;

-uz uzņēmuma izmaksām;

-uz pieprasījumu pēc uzņēmuma pakalpojumiem.

Galvenais uzsvars tiks likts uz konkurentu cenām un tiks ieviests sekojošs cenu veidošanas pamatprincips, proti, cenām jābūt tādām, lai būtu iespējams nosegt uzņēmuma izmaksas un nodrošināt peļņu, bet nedaudz zemākām par nopietnāko konkurentu cenām. Pēc tāda pamatprincipa tiek veidota gandrīz katra uzņēmuma cenu politika, bet, lai to īstenotu praksē, jābūt labi pārdomātam un izstrādātam cenu veidošanas plānam, kas ietver gan pamatīgu konkurentu izpēti, gan arī uzņēmuma mainīgo un nemainīgo izmaksu veidošanās analīzi, tāpēc uzņēmuma kompetencē ir veikt šīs darbības, lai nodrošinātu uzņēmuma spēju iegūt savu vietu šajā tirgus nišā un protams arī veiksmīgi darboties.

Noieta veicināšanas pasākumi

No uzņēmuma pakalpojumu noieta veicināšanas pasākumiem lielā mērā būs atkarīgs arī pieprasījums pēc tiem. No tā cik veiksmīga un piesaistoša būs pakalpojumu reklāma atkarīga arī publikas atsaucība un, ja reklāma būs neveiksmīga, atsaucība var būt arī negatīva. Reklāmai jābūt pārdomātai un efektīgai, jo tā ne tikai piesaista klientus, bet arī zināmā mērā veido uzņēmuma tēlu, tāpēc uzņēmuma sadarbosies ar reklāmas aģentūru “3. studija”, kura atrodas Rēzeknē, 18. Novembra 16-105 un kura ir profesionāla efektīvas reklāmas izstrādes procesā un īstenošanā.

Reklāma

Lai iepazīstinātu publiku ar saviem pakalpojumiem un piesaistītu potenciālo klientu uzmanību, uzņēmuma veiks plašu reklāmas kampaņu, par kuru tiks noslēgts līgums ar reklāmas aģentūru “3.studija”. Sabiedrības piedāvātie pakalpojumi tās darbības uzsākšanas procesā tiks reklamēti lielākajos masu medijos Rēzeknē, proti, vietējās televīzijas un radio pārraidēs, kā arī presē. Izmaksas uz šo pasākumu būs lielas, bet panākumi tajā nodrošinās arī uzņēmumu ar klientiem, kas noteikti nesīs arī lielākus ienākumus.

8.tabula (sast.aut.)

Reklāmas veids, mērķi un izmaksas

Veids Mērķis Izplatīšanas līdzekļi Izmaksas, Ls Periods

Informējošā Publikas informēšana ar radio starpniecību Radiostacijas “Ef-Ei” un radio “Latgalei”150 1 mēnesis

InformējošāUzņēmuma pakalpojumu iepazīstināšana ar publiku ar interneta starpniecībuInternets50Nav noteikts

Informējošā Publikas informēšana ar preses starpniecību Laikraksti “Rēzeknes Vēstīs” un “Vietēja”50 1 mēnesis

Pārliecinošā Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu priekšrocību atspoguļošana un konkurentu fona Radio, prese 250 1 mēnesis

Kopā 500

Uzņēmuma tēla veidošana

Uzņēmuma attiecības svarīgas katram uzņēmumam, jo no tā atkarīgs arī pieprasījums pēc to piedāvātās produkcijas.

Uzņēmuma tēla veidošanai tiks nošķirti īpaši līdzekļi:

tēla veidošanā liela nozīme ir reklāmai, uzņēmumam tā būs atbilstoša sporta pasaules likumiem, proti, sportiska, dinamiska, atraktīva;

lai iegūtu klientu atzinību pakalpojumiem jābūt augstas kvalitātes un par klientiem pieejamām cenām;

tiek plānota uzņēmuma dalība dažādos vairāk vai mazāk populāros sporta pasākumos pārstāvot un sponsorējot labākos sportistus, kas nopietni darbojušies SIA „BVP” sporta kompleksā;

tiek plānota arī līdzdalība fitnesa un bodibildinga sporta pasākumu sponsorēšanā un finansēšanā tādējādi piesaistot interesentu uzmanību uzņēmuma darbībām un tās sniegto pakalpojumu klāstam.

Uzņēmuma funkcionēšanas plāns

Uzņēmuma atrašanās vietas vispārējs raksturojums

Uzņēmuma atrašanās vieta ir Krišjāņa Valdemāra iela 5, Rēzekne. Tas ir Rēzeknes centrālais sektors un līdz ar to arī ļoti apdzīvots. Šajā rajonā ik dienas apgrozās tūkstošiem cilvēku, tāpēc uzņēmumam nebūs problemātiski piesaistīt potenciālo darbinieku un klientu uzmanību.

Uzņēmumā izmantojamie resursi;

Uzņēmuma funkcionēšanai nepieciešami resursi, kas tiks patērēti uzņēmuma funkcionālajām vajadzībām un tiks izmantoti tās darbības gaitā.

Elektroenerģija:

Elektroenerģija nepieciešama dažādu elektrisko un apgaismes ierīču darbībai: uzņēmuma telpu apgaismei, saunai, pirtij, solārijam, gaisa kondensētājiem, TV un audio ierīcēm kā arī citām elektroiekārtām.

Par patērēto elektroenerģiju uzņēmums maksās A/S „Latvenergo”.

Ūdens, siltumenerģija;

Siltumenerģija uzņēmuma funkcionēšanai nepieciešama telpu apsildei gada aukstajos mēnešos. Ūdens nepieciešams dažādām individuālām vajadzībām – dušāsm, džakuzi u.c. Par siltumenerģijas izmantošanu uzņēmums norēķināsies ar A/S „Siltums”, bet par ūdens izmantošanu A/S „Rēzeknes Ūdenskanāls”.

Sakari;

Uzņēmuma vajadzībām tiks ierīkoti arī telefonsakari, kā arī internets. Par izmantotajiem telefonsarunu resursiem uzņēmums norēķināsies ar A/S „Lattelekom” un SIA „Latvijas Mobilais Telefons”.

Transports;

Uzņēmuma vajadzībam tiks iegādāta vieglā automašīna.

Uzņēmuma pamatlīdzekļu un apgrozāmo līdzekļu raksturojums.

Uzņēmumam pieder sekojoši pamatlīdzekļi:

1)Nekustamais īpašums – telpas Krišjāņa Valdemāra ielā 5.

2) Tehnoloģiskās iekārtas – trenažieri, TV, muzikālā iekārta, datori.

3)Pārējie pamatlīdzekļi un inventārs – trenažieri un to inventārs, sauna, solārijs, pirts, džakuzi un to inventārs, kā arī 1 automašīna.

9.tabula (sast.aut.)

Pamatlīdzekļi

Pamat-līdzeklisFirmaModelisSkaitsCena, LsSumma, Ls

DatorsIBMSpecial28001600

Dator- programmasIBM- 10- 1200

SantehnikaGust -- - 1000

Biroja mēbeles ----2000

Biroja inventārs-- -- 500

Kāju trenažieris KettlerSlyle1168168

Kāju trenažieris KettlerStrong Leg18080

Kāju trenažieris KettlerBeauty1150150

Kompleksais trenažierisKettlerFlash1120120

Kompleksais trenažierisKettlerBodyBike1250250

TrenažierisKettlerLever1120120

TrenažierisKettlerBeast1133133

Roku trenažierisKettlerArmstrong2120240

Kāju trenažieris KettlerRunaway2280560

Velo trenažierisKettlerBodyBike1120120

TrenažierisKettlerZip1238238

StienisKettlerStrong41560

HantelesKettlerGold205100

SvarubumbaKettlerHeavy61590

SvariKettlerWeight14848

Svaru ripasKettlerDažādi505250

InventārsKettler ---100

SolārijsKaseBrown112001200

DžakuziSanitComfort110001000

SaunaBelstHot124002400

Turku pirtsBelstKomono135003500

Relaksācijas inventārs - - - -200

TelevizorsSonyE-452 Trinitron2400800

Muzikālā iekārtaSonySurround1400400

AutomašīnaVWPassat140004000

Kopā 22627

Uzņēmuma telpu raksturojums

Uzņēmuma īpašumā ir telpas Krišjāna Valdemāra ielā 5. Telpas sīkāk sadalītas dažādos sektoros:

1)trenažieru zāle;

2)relaksācijas, atpūtas sektors, kas ietver saunu, pirti, džakuzi telpu, solārija telpu, masiera kabinetu, dušas, labierīcības, ģērbtuvi;

3)biroja sektors. Tas ietver vadības un funkcionālās telpas, kur tiek kārtoti visi ar uzņēmuma pārvaldību un klientu pieņemšanu saistītie darījumi.

Uzņēmuma telpas ir izremontētas atbilstoši Eiropas komforta, drošības un stila prasībām.

1.attēls(sast.aut.)

Telpu izvietojums

1.stāvs

ieēja

2.attēls(sast.aut.)

Telpu izvietojums

2.stāvs

Uzņēmuma vadība un personāls

Uzņēmuma vadīšanas organizatoriskā struktūra tiek veidota pēc lineārās vadīšanas struktūras pamatprincipiem – uzņēmuma vadītājs, izmantojot visas vadīšanas funkcijas, tiešā administratīvā kārtībā iedarbojas uz padotajiem, savukārt padotie par visiem jautājumiem ir atbildīgi tikai vienam vadītājam. Šīs vadīšanas struktūras priekšrocība ir tāda, ka tā ir vienkārša un skaidra un ir labi piemērota SIA „BVP”.

3.attēls (sast.aut.)

Uzņēmuma organizatoriska struktūra

VladislavsVVB

Vladislavs Bautris, direktors, 21 gadu vecs;

Darbojas kā atbildīgā persona par visiem uzņēmumā notiekošajiem procesiem, konsultējoties ar pārējiem diviem līdzīpašniekiem pieņem lēmumus un izstrādā uzņēmuma funkcionālo darbības plānu. Viņa kompetences ietvaros ir veikt darījumus uzņēmuma vārdā, pārstāvēt to tiesas iestādēs, kā arī pieņemt un atlaist darbiniekus, noteikt to pienākumus, darba algas un prēmijas.

Inita Lele, Kasiere/grāmatvedis, 25 gadus veca:

Ieguvusi augstāko ekonomisko izglītību, ir pieredze. Divus gadus strādāja par grāmatvedi SIA “LMT”.

Grāmatvedis/Kasiere ir bilancspējīga ar augstāko izglītību, darba pieredzi un spēju orientēties ar finansēm saistītos uzņēmuma procesos. Atbildīgs par uzņēmuma ienākumu un izdevumu uzskaiti un fiksāciju, ir godīgs un punktuāls, lieliski orientējas skaitļos un pārzina kases operācijas, ar darba pieredzi. Atbildīgs par kases operāciju uzskaiti un kontrolēšanu, skaidras naudas iekasēšanu.

Igors Vasiļjevs, zāles pārzinis 22 gadus vecs:

Augstākā finanšu izglītība. Pieredze darbā par zāles pārzini. Trīs gadus strādāja SIA “Spēks” par zāles pārzini.

Treneris ir ar augstāko izglītību sporta pedagoģijā. Ar pieredzi atlētiskajā un fitnesa nodarbību konsultēšanā. Fiziski attīstīti, patīkami un komunikabli, sava darba profesionāļi. Atbildīgi par klientu fiziskās formas uzlabošanu, konsultāciju sniegšanu fiziskās veselības jautājumos. Sadarbojoties ar uzņēmuma vadību organizē sacensības un fizisku nodarbību pasākumus fitnesā un bodibildingā.

Masieris. Ar profesionālām iemaņām savā darbā, masāžas speciālists. Iemaņas pirmās medicīniskās palīdzības sniegšanā.

Apkopējs atbildīgs par kārtību un tīrību uzņēmuma telpās.

10.tabula (sast. aut.)

Darbinieku algas(1.mēnesim)

AmatsAprēķinātā alga, LsSociālais nodoklis (9.0%)

Sociālais nodoklis

(24.09%)Atvieglojumi par apgādājamoNeapl. minAr algas nod.apl.summaIeņ.nod.(25%)Alga izmaksai

Direktors22019.852.99021179.244.75155.45

Grāmatvedis/Kasieris

18016.2

43.362121121.830.45133.35

Zāles pārzinis15013.536.14021115.528.88107.62

Treneris, konsultants12010.828.9110.52177.719.4387.15

Masieris, mediķis12010.828.9102188.222.0593.97

Apkopējs958.5522.8902165.4516.3670.09

Kopā79.65177.06647.63

Sabiedrības darbinieku algas tiek aprēķinātas saskaņā ar LR likumiem „Par iedzīvotāju ienākuma nodokli”, „Par sociālo nodokli” un citiem normatīvajiem aktiem likumā noteiktajā kārtībā.

Problēmas un risks

Uzņēmums savā darbības uzsākšanas gaitā vai darbības laikā var saskarties ar dažāda veida riskiem un problēmām, kas varētu traucēt tās sekmīgai attīstībai un veicināt darbības aizkavēšanos vai pat likvidēšanos, tāpēc potenciālā riska un problēmu analīzes rezultātā ir izstrādāta dažādu riska mazināšanas pasākumu pakete, kas orientēta uz riska faktora nelabvēlīgās ietekmes ierobežošanu un likvidāciju jau tā rašanās stadijā.

11.tabula (sast. aut.)

Problēmas un risks

Riska videIespējamie riski un problēmasPasākumi riska samazināšanai

Saimnieciskā darbībaStraujas tirgus konjuktūras izmaiņas, pieprasījuma samazināšanās, nepiemērota cenu politika u.c.Pastāvīgi tiek veikta tirgus analīze un pētīšana. Tiek īstenota un pilnveidota efektīva mārketinga stratēģija un mērķauditorijas analīze un piesaiste.

Dabas faktoriUgunsgrēks, dabas stihijas.Viss sabiedrības nekustamais īpašums ir apdrošināts un apgādāts ar nepieciešamajiem šādiem gadījumiem paredzētiem drošības elementiem t.sk. ugunsdzēšamajiem aparātiem, dūmu detektoriem u.c.

Cilvēku darbībaZādzības u.c. pretlikumīgas darbības t.sk. darbinieku negodīga rīcība.Noslēgts sadarbības līgums ar apsardzes firmu SIA „Falk”.

Darbā tiek pieņemti tikai uzticamākie un korektākie kā arī profesionālākie sava amata kandidāti.

Nākotnes nenoteiktība Izmaiņas valsts ekonomikā, likumdošanā un politikā. Tiek izveidoti rezervju fondi šādiem gadījumiem. Tiek veikta ekonomiskās situācijas uzmanīga vērošana un izpēte, attiecīgu lēmumu pieņemšana, īstenotas konsultācijas ar juristiem, ekonomikas speciālistiem, savas tirgus nišas pastāvīga izpēte.

Finansiālais risksInflācija, valūtas svārstības, kredītprocentu likmju pieaugums u.c.

Informācijas nepietiekamībaInformācijas trūkums par tirgu, izdevīgāko cenu politiku u.c.

Tabulā izskatītos iespējamos riskus, problēmas un to negatīvās sekas uzņēmums risina pēc saviem ieskatiem balstoties uz savām profesionālajām zināšanām un uz profesionālu speciālistu padomiem un ieteikumiem.

Finansu informācija

Kredīts tiek paņemts uz 3 gadiem ar procentu likmi 7% gadā.

12.tabula(sast.aut.)

Kredīta atmaksas grafiks

DatumsKredīta vērtība uz mēn. sākumu,LsKredīta pamatsummas atmaksa,LsKredīta procentiKredīta vērtība uz mēn. deigam,Ls

01.01.2005350001000204.1734000

01.02.2005340001000198.3333000

01.03.2005330001000192.532000

01.04.2005320001000186.6731000

01.05.2005310001000180.8330000

01.06.200530000100017529000

01.07.2005290001000169.1728000

01.08.2005280001000163.3327000

01.09.2005270001000157.526000

01.10.2005260001000151.6725000

01.11.2005250001000145.8324000

01.12.200524000100014023000

01.01.2006230001000134.1722000

01.02.2006220001000128.3321000

01.03.2006210001000122.520000

01.04.2006200001000116.6719000

01.05.2006190001000110.8318000

01.06.200618000100010517000

01.07.200617000100099.1716000

01.08.200616000100093.3315000

01.09.200615000100087.514000

01.10.200614000100081.6713000

01.11.200613000100075.8312000

01.12.20061200010007011000

01.01.200711000100064.1710000

01.02.200710000100058.339000

01.03.20079000100052.58000

01.04.20078000100046.677000

01.05.20077000100040.836000

01.06.200760001000355000

01.07.20075000100029.174000

01.08.20074000100023.333000

01.09.20073000100017.52000

01.10.20072000100011.61000

01.11.2007100010005.840

Kopā350003674.71

Pakalpojumi un to cenas

13.tabula (sast. aut.)

Trenažieru zāle un sauna (abonements)

Trenažieru zāleTrenažieru zāle + sauna

LaiksAbonementa termiņšCena, LsCena, LsPiezīmes

8.00-17.00Mēnesis525Apmeklēšanas ilgums-1 st.,12 reizes mēnesī

17.00-23.00Mēnesis730Apmeklēšanas ilgums-1 st.,12 reizes mēnesī

14.tabula (sast.aut.)

Trenažieru zāle un sauna (1reizes apmeklējums)

Trenažieru zāleTrenažieru zāle + sauna

LaiksTermiņšCena, LsCena, LsPiezīmes

8.00-17.001 reize0.502.50Darbadienās

17.00-23.001 reize0.703.00Darbadienās

10.00-19.001 reize0.602.70Sestdienās,svētdienās

15.tabula (sast.aut.)

Individuālie pakalpojumi (1 mēnesim)

PakalpojumsCena, Ls

Individuālās treniņu programmas sastādīšana3.00

Individuālais treniņš trenera–konsultanta uzraudzībā4.00

16.tabula (sast.aut.)

Masiera pakalpojumi, mediķa konsultācijas

MasāžaLaiksCena, Ls

Vispārēja masāža40 – 60 min10.00

Mugura, kakls20 – 30 min5.00

Rokas, pleci15 – 20 min4.00

Kājas, gurni20 – 30 min4.00

Fizioterapeita, mediķa konsultācija20 – 40 min3.00

17.tabula (sast.aut.)

Relaksācijas procedūras un citi pakalpojumi

PakalpojumsLaiksPiezīmesCena, Ls

Sauna30 – 60 min------------2.00

Turku pirts20 – 40 min3.00

Džakuzi20 – 60 minŪdens masāža2.00

Solārijs10 minSauļošanās krēms iekļauts cenā2.50

15 min3.00

20 min4.00

18.tabula (sast.aut.)

Plānotais noieta apjoma plāns uzņēmumā “BVP” 2005. gadā

Trenažieru zāleTrenažieru zāle + sauna

Noslogojums (%)Max.apm.st.Apm.st.Noslogojums (%)Max.apm.st.Apm.st.

Janvāris2540210025402100

Februāris3040212030402120

Marts4040216040402160

Aprīlis5040220150402201

Maijs6040224160402241

Jūnijs5540222155402221

Jūlijs5040220150402201

Augusts4040216040402160

Septembris3040212030402120

Oktobris20402802040280

Novembris10402401040240

Decembris15402601540260

19.tabula (sast.aut.)

Gaidamie ieņemumi no trenažieru zāles un saunas uzņēmuma”BVP” 2005. gadā

Trenažieru zāleTrenažieru zāle + sauna

Apm.st.

(mēn.)Vid.cilv.

skaits, stundāVid.cena, LsKopā,LsApm.st.

(mēn.)Vid.cilv.

skaits, stundāVid.

cena,

LsKopā,

Ls

Janvāris10050.630010052.71350

Februāris12050.636012052.71620

Marts16050.648016052.72160

Aprīlis20150.660320152.72713

Maijs24150.672324152.73253

Jūnijs22150.666322152.72984

Jūlijs20150.660320152.72714

Augusts16050.648016052.72160

Septembris12050.636012052.71620

Oktobris8050.62408052.71080

Novembris4050.61204052.7540

Decembris6050.61806052.7810

Kopā511223004

Kopā28116

20.tabula (sast.aut.)

Gaidāmie ieņēmumi no turku pirts uzņēmumā “BVP” 2005. gadā

Izm.skaits,reizesVid.cena par st.,LsKopā,Ls

Janvāris1003300

Februāris1103330

Marts1303390

Aprīlis1503450

Maijs1303390

Jūnijs1203360

Jūlijs1003300

Augusts903270

Septembris803240

Oktobris703210

Novembris803240

Decembris903270

Kopā3750

21.tabula (sast.aut.)

Gaidāmie ieņēmumi no džakuzi uzņēmumā “BVP” 2005. gadā

Izm.skaits,reizesVid.cena par st.,LsKopā,Ls

Janvāris1002200

Februāris1102220

Marts1302260

Aprīlis1502300

Maijs1302260

Jūnijs1202240

Jūlijs1002200

Augusts902180

Septembris802160

Oktobris702140

Novembris802160

Decembris902180

Kopā2500

22.tabula (sast.aut.)

Gaidāmie ieņēmumi no solārija uzņēmumā “BVP” 2005. gadā

Izm.skaits,reizesVid.cena par izm.reizi,LsKopā,Ls

Janvāris1504600

Februāris1654660

Marts1954780

Aprīlis2254900

Maijs1954780

Jūnijs1804720

Jūlijs1504600

Augusts1354540

Septembris1204480

Oktobris1054420

Novembris1204480

Decembris1354540

Kopā7500

23.tabula (sast.aut.)

Gaidāmie ieņēmumi no fizioterapeita un mediķa konsultācijas uzņēmumā “BVP” 2005. gadā

Izm.skaits,reizesVid.cena par st.,LsKopā,Ls

Janvāris5315

Februāris7321

Marts8324

Aprīlis8324

Maijs10330

Jūnijs11333

Jūlijs9327

Augusts8324

Septembris6318

Oktobris4312

Novembris4312

Decembris339

Kopā249

24.tabula (sast.aut.)

Gaidāmie ieņēmumi no saunas uzņēmumā “BVP” 2005. gadā

Izm.skaits,reizesVid.cena par st.,LsKopā,Ls

Janvāris1002200

Februāris1102220

Marts1302260

Aprīlis1502300

Maijs1302260

Jūnijs1202240

Jūlijs1002200

Augusts902180

Septembris802160

Oktobris702140

Novembris802160

Decembris902180

Kopā2500

25.tabula (sast.aut.)

Gaidāmie ieņēmumi no masāžas uzņēmumā “BVP” 2005. gadā

Izm.skaits,reizesVid.cena par st.,LsKopā,Ls

Janvāris3010300

Februāris3510350

Marts4010400

Aprīlis3510350

Maijs3510350

Jūnijs3010300

Jūlijs2010200

Augusts1510150

Septembris2010200

Oktobris2010200

Novembris2510250

Decembris3010300

Kopā3350

26.tabula (sast.aut.)

Gaidāmie ieņēmumi no individuālas treniņu programmas sastādīšanas un individuāla treniņa trenera-konsultanta uzraudzībā uzņēmumā “BVP” 2005. gadā

Ind.treniņa progr. sast.Ind.tr.trenera-kons.uzraudzībā

Izmant.sk.,reizesCena par 1 izm.reizi,LsLopā,LsIzmant.sk.,reizesCena par 1 izm.reizi,LsLopā,Ls

Janvāris2036020480

Februāris25375254100

Marts30390304120

Aprīlis353105354140

Maijs403120404160

Jūnijs353105354140

Jūlijs30390304120

Augusts25375254100

Septembris2036020480

Oktobris2036020480

Novembris1534515460

Decembris2036020480

Kopā945

1260

Kopā2205

27.tabula (sast.aut.)

Naudas plūsmas pārskats uzņēmumā”BVP” 2005.gadā,Ls

2004.gads

Nov.Dec.Janv.Febr.MartsApr.MaijsJūn.Jūl.Aug.Sept.Okt.Nov.Dec.Kopā

Naudas ieņēmumi:

ieņemumi no trenažieru zāles un saunas165019802640331639763650331726401980132066099028116

ieņēmumi no turku pirts3003303904503903603002702402102402703750

ieņēmumi no džakuzi2002202603002602402001801601401601802500

ieņēmumi no solārija6006607809007807206005404804204805407500

ieņēmumi no fizioterapeita un mediķa konsultācijas15212424303327241812129249

ieņēmumi no saunas2002202603002602402001801601401601802500

ieņēmumi no masāžas3003504003503503002001502002002503003350

ieņēmumi no individuālas treniņu programmas sastādīšanas un individuāla treniņa trenera-konsultanta uzraudzībā1401752102452802452101751401401051402005

Kredīts3500035000

Ieņēmumi kopā85170

Naudas izdevumi:

Pamatlīdzekļi2262722627

Telpu remonts5000500010000

Reklāmas izdevumi5005005005005005005005005005005005006000

Telefona izdevumi202020202020202020202020240

Transporta izdevumi

606060606060606060606060720

Komunālie pakalpojumi404545454540404040404040500

Elektrība

9085858080808085858585901010

Apdrošināš.7.57.57.579.657.57.57.57.57.57.57.57.590

Algas izmaksai647.63647.63647.63647.63647.63647.63647.63647.63647.63647.63647.63647.637771. 56

Soc.nod. 9 79. 6579. 6579.6579. 6579.6579. 6579. 6579. 6579. 6579. 6579. 6579. 65955.8

Soc.nod. 24.09 177.06177.06177.06177.06177.06177.06177.06177.06177.06177.06177.06177.062124. 72

Kredita pamatsummas atmaksa10001000100010001000100010001000100010001000100012000

Kredita procentu atmaksa204.17198.33192.5186.67180.83175169.17163.33157.5151.67145.831402064.7

Nekustama īpašuma nodoklis56. 25--------56. 25--------56. 25--------56. 25--------225

Zemes nodoklis

--------12--------12--------12------------36

Citas izm.2002002002002002002002002002002002002400

Izd.kopā68764.78

Peļņa pirms nodokļiem16405.22

Uzņēmuma ienākuma nodoklis2460. 78

Tīra peļņa

13944. 44

28.tabula(sast.aut.)

Naudas plūsmas pārskats uzņēmumā “BVP” 2006/2007/2008 gados

2006. gads2007. gads2008. gads

Ieņēmumi501705017050170

Izdevumi35298.0534842.3923457.38

Peļņa pirms nodokliem14871.9515327.6126712.62

Uzņēmuma ienākuma nodoklis2230.792299.144006.89

Tīra peļņa12641.1613028.4722708.73

Secinājumi

1.Veselība ir ļoti nepieciešama katram cilvēkam. Jau no senajiem laikiem cilvēki centās papildināt savu grūto dzīvi ar atpūtu un relaksāciju, lai piesmeltu tajos spēku nākošajai dienai. Rēzeknē šo iespēju ir ļoti maz, tāpēc arī tiek izstrādāts biznesa plāns jaunām uzņēmumam.

2.SIA “BVP” galvenie darbības mērķi ir saistīti ar veselības un relaksācijas industriju.Mūsu klientiem tiks sniegti šādi pakalpojumi:

Trenažieru zāle

Sauna

Turku pirts

Solārijs

Džakuzi

Konsultācijas

3. SIA “BVP” dibinātājs ir Vladislavs Bautris. Uzņēmējdarbības uzsākšanas finansēšanu nodrošina pamatkapitāls 2000 Ls un tiek ņemts kredīts no bankas 35000 Ls apmērā uz 3 gadiem.

4. Visi pakalpojumi tiks piedāvāti par atbilstošam, ļoti pieņemamam cenām.

5. SIA “BVP” veselības un relaksācijas centrā kopējais darbinieku skaits ir 6 cilvēki. Tas ir direktors, grāmatvedis/kasiere, zāles pārzinis, treneris, masieris un apkopējs. Visiem darbiniekiem ir atbilstoša izglītība un pieredze darbā.

Priekšlikumi

1.Reāli īstenot doto biznesa plānu.

2.Izveidot efektīvu reklāmas kampaņu.

3.Ieviest klientu kartes, kuras dotu ievērojamas atlaides.

4.Ar laiku paplašināt uzņēmumu, to piedāvājumu un paaugstināt apkalpošanas un tehnoloģijas līmeni.

Izmantotā literatūra

1.“Kā sastādīt biznesa plānu” Lī Babkoks, Karola Hamblina, Sūzana Hāna,

Lielvārds, 1993

2.“Mārketings” I. Beļčikovs, V. Praude,Vaidelote, 1999

3.“Menedžments” I. Beļčikovs, V. Praude, Vaidelote, 2001

4.“Uzņēmējdarbības kurss” A. Vedļa, Rīga, 2000

5.“Komercdarbības (biznesa) plāns” Marga Živitere, Rīga, 1999

6.“Reklāma. Katalogs” Lielvārds, 2000/01
  • Microsoft Word 23 KB
  • Latviešu
  • 38 lapas (5622 vārdi)
  • Universitāte
  • Biznesa plāns SIA "BVP" veselības un relaksācijas centram
    9.5 - 2 balsojums(-i)
Skatīt pilnu darbu
Biznesa plāns SIA "BVP" veselības un relaksācijas centram. (Aprīlis 20, 2006). https://gudrinieks.lv/biznesa-plans-sia-bvp-veselibas-un-relaksacijas-centram/ Pārskatīts 21:10, Jūlijs 23 2025
DARBA DATI
38 lapas (5622 vārdi)
Valoda: Latviešu
Microsoft Word 23 KB
Līmenis: Universitāte
Skatīt pilnu darbu
ATSAUKSMES
AnnaSkolniece2024 02 25
Priecājos, ka pastāv vieta, kas palīdz studentiem veikt rakstīšanas uzdevumus, atrast informāciju un mācīties.
MartaSkolotāja2021 08 17
Ļoti priecājos, ka ir tāda mājaslapa, kas palīdz strādājot pirmsskolas skolotājai, sniedzot daudz dažādas informācijas un idejas svētku rīkošanai bērnudārzā.
MarkussPasniedzējs2022 04 24
Uzskatu, ka pati mājaslapas struktūra ir pietiekami informatīva. Tāpēc tās lietošana ir viegla, un tam nav nepieciešams daudz laika.
×