Cenu veidošana

9,5- 2 atsauksmes

Referāts. Cenu veidošana.

2. pieprasījuma un piedāvājuma sabalansēšanas funkcija (cena rāda disproporcijas); cenai jāstimulē ražotājus paaugstināt produkta kvalitāti un paplašināt sortimentu. Pieprasījums krīt, kad tirgus ir piesātināts;

4. sadales un pārdales funkcija – cenu novirzīšanās no vērtības tirgus faktoru darbības rezultātā;

5. cenas atkarībā no valsts līdzdalības to veidošanā (brīvas, regulējamas cenas)

6. cenas atkarībā no to ģeogrāfiskās “piesaistes”: uzņēmuma ražotāja cena pēc izgatavošanas vietas, vienota cena, zonas cena, bāzes punkta cena (transporta izmaksu piesaistīšana)

  • Microsoft Word 9 KB
  • Latviešu
  • 3 lapas (448 vārdi)
  • Universitāte
  • Cenu veidošana
    9.5 - 2 balsojums(-i)
Skatīt pilnu darbu
Cenu veidošana. (Aprīlis 8, 2008). https://gudrinieks.lv/cenu-veidosana/ Pārskatīts 00:13, Maijs 23 2025
DARBA DATI
3 lapas (448 vārdi)
Valoda: Latviešu
Microsoft Word 9 KB
Līmenis: Universitāte
Skatīt pilnu darbu
ATSAUKSMES
JulijaSkolotāja2023 10 31
Jūsu mājaslapā esmu atradis noderīgu informāciju un idejas, lai rosinātu skolēnu mācīšanos stundās.
EvelinaStudente2024 11 04
Lieliska vietne ar daudz noderīgas informācijas mācībām. Paldies, ka esat! Veiksmi jums! Iesaku!
JānisSkolotājs2023 03 12
Mūsdienu bibliotēka – tā es nosauktu. Vislabāk sapratāt mūsu laikmeta iezīmi – visu iegūt ātri. Vienkārši lieliski.
Skatīt pilnu darbu
×