Iekšejais audits



B Iekšējo noteikumu standarta izstrāde.
C Organizācijas stratēģijas un politikas izstrāde, realizācija un kontrole.
D Sabiedrisko attiecību organizācija un kontrole.
E Lēmumu pieņemšanas kārtība.
Finansu vadība
A Budžets tā izstrāde ►nodrošināt efektīvu finansu līdzekļu.
B Aktīvu plānošana, uzraudzība pārvaldi.
C Finasu darījumu uzskaites sistēma.
D Personāla atalgojuma plānošana.
Personāla vadība
A Personāla resursu plānošanas politika ►nodrošināt efektīvu personāla politiku.
B Personāla apmācība, kvalifikācijas celšana.
C Personāla atlase, pieņemšana un noformēšana.
D darba drošība un aizsardzība.
E Ikgadējo atvaļinājuma slimību lapu noformēšana.
Lietvedība
A Dokumentu apgrozība un kontrole ► nodrošināt efektīvu dokumetu apriti.
B Arhīvu vadība uzņēmumā.
C Elektronisko dokumentu apgrozība, izstrādāšana.
Padoto uzraudzības sistēma
A Reģionālo nodaļu darbības plānošana, darbība un atskaites kārtība ► nodrošināt kontroli pār Reģionālām nodaļām.
B Zemgales Reģionālā nodaļa.
C Vidzemes Reģionālā nodaļa.
D Kurzemes Reģionālā nodaļa.
E Latgales Reģionālā nodaļa.
F Rīgas Reģionālā nodaļa.
Juridisko attiecību sistēma
A Līgumu noformēšanas un slēgšanas kārtība ► nodrošināt uzņēmuma darbību atbilstoši.
B Strīda izskatīšaans kartība Likumdošanas aktiem.
C Likumdošanu prasību uzraudzība.
• Dizains klienta reklāmmateriālu idejiska, saturiska un mākslinieciska izstrāde, grafiskā
stila izstrāde, preču/pakalpojumu zīmes, iepakojuma dizains, vizuālās prezentācijas.
• Realizācija izstrādāto reklāmmateriālu izgatavošana un/vai izvietošana mēdijos, reklāmas kampaņu koordinācija, klienta pasākumu organizēšana.
1.1. Iekšējais audits ir sabiedrības ar ierobežotu atbildību reeklāmas aģentūras “Mūsiņš” (turpmāk aģentūra) patstāvīga struktūrvienība, kura darbojas, pamatojoties aģentūras Statūtiem un šo Nolikumu.
1.3. Iekšējā audita darbības galvenais mērķis ir panākt efektīvu aģentūras darbības risku pārvaldīšanu un to minimizāciju, aktīvu aizsardzību, informācijas patiesīgumu un savlaicīgumu, spēkā esošo likumdošanas aktu, Latvijas Republikas Ministru kabineta normatīvo noteikumu un norādījumu, aģentūras politiku un procedūru ievērošanu aģentūras struktūrvienībās.
1.4. Iekšējais audits ir tiešā aģentūras vadītāja pakļautībā un veic savu darbību saskaņā ar aģentūras vadītāja apstiprināto darbības plānu.
1.5. Iekšējais audits savā darbībā vadās no Latvijas Republikas likumiem un normatīvajiem aktiem, Latvijas Republikas Ministru kabineta normatīvajiem norādījumiem, aģentūras apstiprinātajām politikām, instrukcijām un citiem struktūrvienību darbību reglamentējošiem norādījumiem.
1.6. Iekšējais audits savā darbā ievēro Latvijas Iekšējā audita standartus.
1.7. Iekšējā audita štatu sarakstu, darbinieku skaitu un amatalgas apstiprina aģentūras vadītājs.
2.1. Iekšējo auditu vada vadītājs. Vadītāju ieceļ amatā un atbrīvo no amata aģentūras vadītājs.
2.1.1. plāno, organizē un koordinē Iekšējā audita darbu saskaņā ar šo Nolikumu un atbild par Nolikumā noteikto uzdevumu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi;
2.1.3. pārstāv Iekšējo auditu attiecībās ar aģentūras vadību un citām struktūrvienībām un reģionālajām nodaļām;
2.1.4. iesniedz aģentūras vadībai priekšlikumus jautājumos, kas ietilpst Iekšējā audita kompetencē un kuru risināšanai nepieciešams aģentūras vadības lēmums;
3.1.1. aģentūras struktūrvienību darbības atbilstības aģentūras politikām, plāniem, procedūrām, Latvijas Republikas Ministru kabineta normatīvo norādījumu, spēkā esošo likumdošanas aktu novērtēšana;
3.1.3. grāmatvedības sistēmas un ar to saistīto iekšējās kontroles mehānismu pārbaude aģentūras struktūrvienībās;
3.2.3. Iekšējais audits ir atbildīgs par problēmu noteikšanu, aģentūras vadības informēšanu par šīm problēmām, kā arī padomu sniegšanu noteikto problēmu risināšanai.
3.2.4. Iekšējais audits ir atbildīgs par darba oranizēšanu un pārbaužu veikšanu saskaņā ar vispārēji pieņemtajiem vietējiem un starptautiskajiem audita un grāmatvedības standartiem.
3.2.5. Iekšējā audita darbinieku pienākums ir darīt visu iespējamo, lai ar galveno pārbaudes paņēmienu palīdzību noteiktu materiālās kļūdas aģentūras uzskaites sistēmā, vai riskus, kuri veicina materiālo kļūdu parādīšanos, kā arī piedāvāto šo kļūdu, risku un to seku novēršanas ceļus.
3.3.1. ceturkšņa pārbaudes, izskatot to darbības atbilstību aģentūras politikām, plāniem, procedūrām, spēkā esošo likumu un citu tiesību aktu prasībām, kā arī sniedzot atzinumu par nodaļu finansiālās informācijas ticamību un pilnību;
3.3.2. atkārtotās pārbaudes par atklāto trūkumu novēršanu ja attiecīgu lēmumu pieņem aģentūras vadītājs;
3.3.4. izskata aģentūras reģionālo nodaļu materiālus par darbinieku ļaunprātīgas vai paviršas rīcības rezultātā pieļautiem zaudējumiem, kontrolē to dzēšanas kārtību;
3.3.5. apkopo pārbaužu materiālus un iesniedz tos aģentūras vadībai izskatīšanai un lēmuma pieņemšanai;