Kā mācīties mācīties

9- 1 atsauksmes

Kas ir zināšanas.
Kļūsti gudrāks neko nedarot.
„ ” „+”.
Ja nemāc slinkums , tad var veikt laika patēriņa analīzi.
Spiedoši īsā laikā ir iespējams rast labus risinājumus.
KĀ lasĪt efektĪvĀk.
Khek , mums svarīga tēma ( aktīva ) lekciju klausīšanās.
Gatavošanās eksāmenam.
Iekalšana nemācies , pirms neesi sapratusi / is.
Svarīgi.
Prezentācija.

Svarīgs priekšnosacījums ir izgulēties. Kā minimums ir jāguļ 6 stundas un ne vairāk par 8 9 stundām. Ja iespējams ir jāguļ 2x diennaktī.

No rīta ir ne tikai jāizvingrina ķermenis, bet arī smadzenes. Iespējamie vingrinājumi ir skaitīšana no, piemēram, 200 pa 7 uz leju, 20 upju, ēdienu nosaukšana, lasīšana ačgārni, rakstīšana no labās uz kreiso pusi u.c.

Bērnišķība ir jāievieš atpakaļ, jo bērns nepagurdams izzina pasauli, vēlas mācīties, neapstājas pie pirmajām neveiksmēm, nebaidās pateikt NĒ, viņu neaptur atteikums un par viņu unikalitāti liecina fakts, ka 5 gadu vecumā 98% bērnu ir radoši, bet starp pieaugušajiem tikai 2% ir radoši.

Ja iespējams ir uz galda jātur pozitīvi stimulatori kāda bilde, kas tev atsauc atmiņā kaut ko jauku, vai kas cits, kas tevi uzmundrina.

Darba vietai ir jābūt pietiekami lielai un vienai noteiktai, ja iespējams.

Ja nepieciešams, pieliec pie durvīm zīmīti “lūdzu netraucēt!”

35% cilvēku (liela daļa pasniedzēju) runā koncepcijās, grib vispārējas teorijas, bet 65% cilvēku (darba vadītāji, meistari) grib piemērus.

3. Savu resursu pārvaldīšana (apziņa par to, ko tu spēj un nespēj utt.)

Esi gatavs kaut ko mainīt. No rītiem stimulē pats sevi ar smaidu. Nepārtraukti izaicini sevi.

Ir mūzika, kas stimulē kā mācīšanos, tā arī miegu: super learning (60 sitieni minūtē) mūzika un easy sleep.

Ja naktī pirms aizmigšanas esi pārņemts ar domām, kas traucē gulēt dari kaut ko, kas liek smadzenēm saspringt, piemēram, cel skaitļus kvadrātā, kubā  562=(50+6)2

Atmiņa sāk bojāties pēc 20 gadu vecuma. Nervu šūnas rodas, ja smadzenes piepūlas. Krustvārdu mīklas palīdz uzlabot atmiņu un atmiņa ir jātrenē, lai tā neatrofētos.

Treniņam: katru dienu vienu mēnesi iemācies 4 jaunas rindiņas, vai 1 Bībeles pantu 

Strukturizācija: iedomājies, ka domas ir sakārtotas pa lādītēm, ar birkām un tad pirms mācīšanās dod pavēli vielai iet uz vienu vai otru folderīti.

Materiāla sadalīšana mazākās vienībās: smadzenēm ir vieglāk uztvert informāciju un to saglabāt, ja tā ir sadalīta 5 6 daļās.

Var atcerēties, balstoties uz asociācijām, izskatu utt., vai arī saliekot kādā noteiktā secībā, stāstiņā, kontekstā asociatīvā atmiņa.

Zināšanas ir tas, kas palicis atmiņā, pēc tam, kad viss konkrētais, ko esam mācījušies ir aizmirsies.

Ir svarīgi atkārtot uzdoto vielu un saprast galveno, jo neatkārtojot prātā paliek tikai drazas+ kaut kāda prakse  nonākot darbā ir jāzina galvenais (tas, kas ir aizmirsts :p) un tāpēc daudzi sāk mācīties no jauna ar saprātu!

Mācies 1 priekšmetu 1h un tad sāc mācīties kādu citu, neradniecīgu priekšmetu un tikmēr zemapziņa turpinās apstrādāt iepriekšējo mācību priekšmetu un tu kļūsi gudrāks neko nedarot.

Katras mācību dienas beigās velti + 10 minūtes lekciju pierakstu pārskatīšanai, tad nedēļas beigās vēlreiz pārlūko jaunapgūto materiālu, veltot tam 5 minūtes un, visbeidzot, mēneša beigās veltī vielas pārskatīšanai nieka 2 4 minūtes.

  • Microsoft Word 19 KB
  • Latviešu
  • 15 lapas (2997 vārdi)
  • Universitāte
  • Kā mācīties mācīties
    9 - 1 balsojums(-i)
Skatīt pilnu darbu
Kā mācīties mācīties. (Maijs 8, 2008). https://gudrinieks.lv/ka-macities-macities/ Pārskatīts 02:26, Maijs 23 2025
DARBA DATI
15 lapas (2997 vārdi)
Valoda: Latviešu
Microsoft Word 19 KB
Līmenis: Universitāte
Skatīt pilnu darbu
ATSAUKSMES
JulijaSkolotāja2023 10 31
Jūsu mājaslapā esmu atradis noderīgu informāciju un idejas, lai rosinātu skolēnu mācīšanos stundās.
EvelinaStudente2024 11 04
Lieliska vietne ar daudz noderīgas informācijas mācībām. Paldies, ka esat! Veiksmi jums! Iesaku!
JānisSkolotājs2023 03 12
Mūsdienu bibliotēka – tā es nosauktu. Vislabāk sapratāt mūsu laikmeta iezīmi – visu iegūt ātri. Vienkārši lieliski.
×