Kā rakstīt eseju vēsturē

10- 1 atsauksmes

Izplatītākie eseju veidi ir.
Argumentētā eseja.
Plašas un dziļas zināšanas.
Prasme plānot un loģiski sakārtot materiālus.
Argumentētās esejas rakstīšana.
Pamatoti piekrist.
Attīstīt problēmu tālāk.
Arguments ir visvājākais.
Arguments ir visspēcīgākais.
Pamatoti piekrītot.
Jāatspēko iespējamos pretargumentus.
Ar pretargumentiem jāapšauba apgalvojuma ticamība.
Analizēt apgalvojumu , saistot to ar zinātnes atziņām , faktiem.
Jānorāda papildu aspektus , kas vēl būtu jāaplūko.
Esejas struktūra.
Principi , gatavojoties pārbaudes darbu eseju rakstīšanai.
Lasi jautājumus ļoti uzmanīgi.
Novērtē rakstīšanai atvēlēto laiku.
Plāno savu eseju.
Izsaki savas tēzes apgalvojumus rindkopu sākumā.
Nenovirzies no tēmas.
Izmanto uzsvarus.
Pamato savus vispārinājumus.
Kad pabeidz eseju , noteikti pārlasi to.

analizēt apgalvojumu, saistot to ar zinātnes atziņām, faktiem

Ievads.. Formulē galvenos jautājumus vai problēmas, ieskicē galveno hipotēzi, argumentētu darbības sfēru un secību. Vājš ievads iznīcina jebkuru interesi par darbu, bet labs piesaista uzmanību.

Nobeigums .Jādod pilnīgi skaidra atbilde uz esejas jautājumu. Jāizdara secinājumu un kopsavilkums.

Bieži vien šie jautājumi ir vai nu kursa svarīgākie jautājumi, vai saistīti ar aktualitātēm sabiedrībā. Skolēns, kurš pirms eksāmena ir pārdomājis iespējamos jautājumus, ierodas uz eksāmenu ne tikai “bruņojies” ar zināšanām, bet arī ar atbilstošu valodu, jēdzienu krājumu un viņam ir vieglāk uzrakstīt eseju, iekļaujoties laika limitā.

It kā dīvains atgādinājums, taču visbiežāk skolēnu eseju kļūda ir to neatbilstība tēmai. Bieži vien skolēni koncentrējas uz kādu noteiktu vārdu vai jēdzienu jautājumā, un tad raksta visu, ko par to zina. Tātad jautājums jāizlasa ļoti uzmanīgi, jāpārdomā, un tikai tad jāsāk rakstīt.

Nevajag slaistīties sākumā, lai beigās darbu nevajadzētu sasteigt.

Daudzi skolēni izmanto iespēju rakstīt esejas uzmetumu. Citi attīsta domu rakstīšanas gaitā. Jāatceras, ka labs sākums ir panākuma ķīla: vispirms noskaidro jautājuma būtību, tad plānveidīgi un loģiski to atsedz esejā.

5. Nešķied laiku, no jauna apgalvojot to, kas esejas jautājumā jau ir pateikts!

Daudzi skolēni ievadā kopē vai vēlreiz pārraksta esejas jautājumu, tas aizņem laiku, un arī garlaiko esejas labotāju.

Savu domu jāizsaka skaidri un pārliecinoši. Rindkopu sākšana ar tēzēm labi strukturē eseju.

  • Microsoft Word 10 KB
  • Latviešu
  • 4 lapas (657 vārdi)
  • Skola
  • Kā rakstīt eseju vēsturē
    10 - 1 balsojums(-i)
Skatīt pilnu darbu
Kā rakstīt eseju vēsturē. (Marts 3, 2008). https://gudrinieks.lv/ka-rakstit-eseju-vesture/ Pārskatīts 03:41, Jūnijs 8 2025
DARBA DATI
4 lapas (657 vārdi)
Valoda: Latviešu
Microsoft Word 10 KB
Līmenis: Skola
Skatīt pilnu darbu
ATSAUKSMES
AliseStudente2024 01 23
Mājaslapa ir ļoti nepieciešama un noderīga. Tā palīdz gan skolotājiem, gan skolēniem, gan studentiem, piedāvājot daudz vērtīgas informācijas mācībām.
AnnaSkolniece2024 02 25
Priecājos, ka pastāv vieta, kas palīdz studentiem veikt rakstīšanas uzdevumus, atrast informāciju un mācīties.
MarkussPasniedzējs2022 04 24
Uzskatu, ka pati mājaslapas struktūra ir pietiekami informatīva. Tāpēc tās lietošana ir viegla, un tam nav nepieciešams daudz laika.
×