Klientu piesaiste



Preču realizĀcijas stimulĒšana.
KomunikĀcija ar patĒrĒtĀju.
Cena.
Klientu izzinĀšana.
ZĪmols.
Jaunas tehnoloĢijas.
Darbinieku izglĪtošana.
PersonĀla motivĀcija.
SecinĀjumi.
Priekšlikumi.
Izmantoto avotu saraksts.
Uzņēmējdarbība nav tikai darbošanās veids, tā ir arī noteikts uzvedības tips un stils, īpašs domāšanas veids, gandrīz kā dzīvesveids. Tas viss prasa netradicionālu risinājumu meklēšanu un ieviešanu. Tikpat svarīga ir jaunu izejvielu un jaunu tirgu meklēšana un jaunu organizācijas un vadīšanas formu ieviešana. To visu var panākt ar personisku aktivitāti, prasmi mobilizēt savu gribasspēku, gribēt un mācēt efektīvi risināt izvirzītos uzdevumus un gūt maksimālu labumu katrā konkrētā situācijā.
Ekonomiskā sacensība, konkurence ir tirgus saimniecības neatņemama pazīme, uzņēmēju, ekonomiskās rīcības un motivācijas elements. Klienti paliek arvien prasīgāki, kas ietekmē konkurentu cīņu par labāku preci. Arvien lielāka kļūst vajadzība pēc jaunievedumiem tirgū un tirgus attiecībās. Tiem jābūt izdevīgākiem, efektīvākiem, lētākiem, estētiskākiem utt. Tāpēc darba autore šajā kursa darbā ir izveidojusi rīcības plānu uzņēmumam SIA „Dzirnavas”, kā piesaistīt jaunus klientus un noturēt jau esošos.
Uzņēmums nodarbojas ar tirdzniecību, kas ir saražotās (kulinārijas un konditorijas izstrādājumi) un iepirktās (pārtikas un pirmās nepieciešamības preces) produkcijas mazumtirdzniecību, kas robežojas ar saražotās produkcijas izplatīšanu tuvākajā teritorijā, un sabiedriskā ēdināšana.
Ikviena uzņēmuma galvenais mērķis ir gūt peļņu lai to sasniegtu tiek izmantoti dažādi līdzekļi un viens no tiem ir reklāma. Reklāma spēj mūs pārliecināt, ka kāda prece ir labāka par citām un, ka bez tās mūsu dzīve nebūs pilnvērtīga. Bieži pievērš uzmanību tam, ka mazas firmas un kompānijas nevar konkurēt ar kompānijām, kam reklāmai atvēlētais budžets ir ļoti liels. Tāpēc pastāv arī viedoklis, ka reklāma ir kaut kādā veidā kā šķērslis konkurencei. Varbūt zināmā mērā tam ir taisnība, bet tomēr cilvēki izvēlēsies vienmēr labāko produkciju, un agri vai vēlu laba prece tiks atzīta.
Vērtējot uzņēmuma aktivitātes reklāmas un publicitātes jautājumos, uzņēmums pagaidām vēl nestrādā pie aktīvas reklāmas kampaņas. SIA „Dzirnavas” publicitātes jomā strādā ar preču, konditorijas, kulinārijas izstrādājumu kvalitāti saviem esošajiem klientiem, taču tas pēc autores domām ir nepietiekami, lai uzņēmumu atpazītu ikkatra ieinteresēta persona. Lai preci pirktu, pircējus jāinformē par preces esamību, tās īpašībām un priekšrocībām, cenu un vietu, kur tā nopērkama. Tā ir maiņas procesa svarīgākā sastāvdaļa.
Reklāma pārliecinātu klientu, lai viņš izmēģinātu un nobaudītu kādu konkrētu produktu – tādā veidā pamudināt viņu uz vairākkārtēju šī produkta iegādāšanos. Pamudinot cilvēku uz produkta iegādāšanos, tiek sekmēta arī SIA „Dzirnavas” ekonomiskā darbība. Jo vairāk tiek reklamēts produkts, jo vairāk cilvēku to grib iegādāties, tādā veidā uzņēmums garantē saražotās un realizētās produkcijas apjoma palielināšanos.
Atliek tikai izvēlēties veidu no plašā reklāmas paņēmienu klāsta. Reklāma ir ļoti dārga. Izstrādājot labu reklāmas plānu un veiksmīgi to īstenojot, tiek piesaistīti pircēji un arī nauda ir izlietota produktīvi, taču SIA „Dzirnavas” ir neliels uzņēmums un tādu reklāmu tas nevar atļauties. Bet samērā lēts reklāmas veids ir Internets.
- Microsoft Word 23 KB
- Latviešu
- 19 lapas (4879 vārdi)
- Universitāte
-