Mārketinga kompleksa pielietojums SIA „LatvijA STATOIL”



Abstract.
Saīsinājumi.
Ievads.
Mārketinga kompleksa elementi, to izpētē un attīstīšana.
Mārketinga vadīšana un koncepcijas.
Mārketinga informācija sistēma.
Mārketinga kompleksa elementu raksturojums.
Produkts.
Cenu veidošana.
Sadales kanāli.
Virzīšana tirgū.
Cilvēka faktors.
SIA „Latvija Statoil” mārketinga kompleksa raksturojums.
Statoil uzņēmuma vēsture.
SIA „Latvija Statoil” uzņēmuma preču un pakalpojumu grupu raksturojums.
Tirgzinības process SIA „Latvija Statoil”.
Cenu veidošana SIA „Latvija Statoil”.
Sadale SIA „Latvija Statoil”.
Cilvēka faktors SIA”Latvija Statoil”.
Reklāmas mērķis un funkcijas.
Reklāmas veidi un izplatīšanas līdzekļi.
SIA „Latvija Statoil” reklāmas veidi.
Secinājumi un priekšlikumi.
Kopsavilkums.
Summary.
Izmantotās literatūras un avotu saraksts.
Diplomdarba apjoms ir 70 lapas. Tas sastāv no 3 nodaļām, kurās ietvērtas 2 tabulas, 7 attēli un izmantoti 28 bibliogrāfiskie avoti.
Diploma work are analysed marketing complex application, determined marketing complex elements, marketing information systems, analysed enterprise favours, price form, send in a market, investigated human factor and attieksme of buyers, conclusions and produced suggestions are pulled out.
First department marketing complex elements, marketing conception and marketing ingormacijas systems, are characterized.
The second department are investigated enterprise marketing process, commodities and favours, form of prices, sadale, human factor.
In the third department are characterized and investigated the advertising kinds used by an enterprise
Result of researches are found out application and essence of a complex element of each marketing retail business.
A research period is 2008. year November 2009. year April.
A diploma volume is 70 sheets. It is from 3 departments, in which contained 2 tables, 7 images and 28 the bibliographic springs.
OHSAS arodveselības un darba drošības sistēma (Occupational Health and Safety Advisory Service)
Mārketinga komplekss, pēc autora domām, ir svārīgaak mārketinga sastāvdaļa.
Izpētīt SIA „Latvija Statoil” mārketinga kompleksa elementus un noteikt mārketinga pielietojuma nozīmi mazumtirdzniecība.
Mārketinga kompleksa elementi un to raksturojums analizēta uzņēmumā.
Pastāv iespēja, ka mārketinga kompleksa elementu pielietojuma iedarbības līmenis ir tieši atkarīgs no uzņēmuma darbinieku veicamām darbībām
Mūsdienu mārketings pārvēršas par cīņu, kas vairāk tiek balstīta uz īpašumā esošo informāciju, nevis uz īpašumā esošajiem resursiem. Konkurenti var kopēt cits cita tehnisko nodrošinājumu, produktus un operācijas, bet viņi nespēj kopēt uzņēmuma informāciju un intelektuālo kapitālu. Uzņēmuma informācijas saturs var veidot uzņēmuma galveno priekšrocību konkurencē.
Vairāki uzņēmumi ir to sapratuši un izveidojuši uzņēmumā viceprezidenta posteni, kas ir atbildīgs par zināšanām, mācīšanos vai intelektuālo kapitālu. Ikvienam uzņēmumam ir vairāk informācijas, nekā to spēj aptvert kāds vadītājs. Informācija ir izkaisīta neskatāmās datubāzēs, plānos, protokolos un ilgi uzņēmumā strādājošo vadītāju galvās. Tāpēc uzņēmumam ir nepieciešams ieviest kaut kādu kārtību tā informācijas zelta raktuvēs, lai vadītāji varētu daudz vieglāk rast atbildes uz jautājumiem un pieņemt daudz pārdomātākus lēmumus.
Uzņēmumiem arī nepieciešams rast efektīvus ceļus, kā iegūt jaunu informāciju. Informācijas iegūšana, uzturēšana un izplatīšana prasa gan laiku, gan līdzekļus. Mārketinga pētnieki ir izveidojuši izsmalcinātas tehnikas, kā iegūt jaunu informāciju un izmantot esošo.
Mārketinga kompleksa mērķis ir pieņemt lēmumu, kurš koncentrētu četrus pamatelementus uz pircēju mērķa tirgū.
• Pārdošanas koncepcija – pircējs pērk preces pietiekamā apjomā tikai tad, ja nemitīgi tiek veikta darbība to virzīšanai tirgū un realizācijas stimulēšanai;
Līdz ar mārketinga plānu modernizēšanu uzņēmumiem bieži ir jāpārstrukturē sava uzņēmējdarbība un mārketinga prakse, reaģējot uz tādām nozīmīgām vides izmaiņām kā globalizācija, pārstrukturizācija, tehnoloģiju un telekomunikāciju attīstība. Vadot mārketingu, uzņēmumi var organizēt mārketinga procesu atkarībā no funkcijas, ģeogrāfiskā rajona, produktiem vai patērētāju tirgiem.
- Microsoft Word 60 KB
- Latviešu
- 77 lapas (18089 vārdi)
- Universitāte
-