Mārketinga tests: Preču politika, tirgus analīze un mārketinga pētījumi



Tests. Mārketinga tests: Preču politika, tirgus analīze un mārketinga pētījumi.
2.Sistemātiska datu vākšana, apstrāde, analīze un atjaunošana par dažādiem mārketinga aspektiem ir:
6.Realizējamās preces daudzums pie noteiktā cenu līmeņa, noteiktā laika periodā ir:
9.Informācija, kas jau ir apkopota un izanalizēta kādiem citiem mērķiem, ir:
- Microsoft Word 8 KB
- Latviešu
- 3 lapas (259 vārdi)
- Universitāte
-
Mārketinga tests: Preču politika, tirgus analīze un mārketinga pētījumi. (Maijs 15, 2006). https://gudrinieks.lv/marketinga-tests-precu-politika-tirgus-analize-un-marketinga-petijumi/ Pārskatīts 03:44, Jūnijs 8 2025