Mārketinga tests: Preču politika, tirgus analīze un mārketinga pētījumi

9- 2 atsauksmes

Tests. Mārketinga tests: Preču politika, tirgus analīze un mārketinga pētījumi.

2.Sistemātiska datu vākšana, apstrāde, analīze un atjaunošana par dažādiem mārketinga aspektiem ir:

6.Realizējamās preces daudzums pie noteiktā cenu līmeņa, noteiktā laika periodā ir:

9.Informācija, kas jau ir apkopota un izanalizēta kādiem citiem mērķiem, ir:

  • Microsoft Word 8 KB
  • Latviešu
  • 3 lapas (259 vārdi)
  • Universitāte
  • Mārketinga tests: Preču politika, tirgus analīze un mārketinga pētījumi
    9 - 2 balsojums(-i)
Skatīt pilnu darbu
Mārketinga tests: Preču politika, tirgus analīze un mārketinga pētījumi. (Maijs 15, 2006). https://gudrinieks.lv/marketinga-tests-precu-politika-tirgus-analize-un-marketinga-petijumi/ Pārskatīts 03:44, Jūnijs 8 2025
DARBA DATI
3 lapas (259 vārdi)
Valoda: Latviešu
Microsoft Word 8 KB
Līmenis: Universitāte
Skatīt pilnu darbu
ATSAUKSMES
AliseStudente2024 01 23
Mājaslapa ir ļoti nepieciešama un noderīga. Tā palīdz gan skolotājiem, gan skolēniem, gan studentiem, piedāvājot daudz vērtīgas informācijas mācībām.
JānisSkolotājs2023 03 12
Mūsdienu bibliotēka – tā es nosauktu. Vislabāk sapratāt mūsu laikmeta iezīmi – visu iegūt ātri. Vienkārši lieliski.
MartaSkolotāja2021 08 17
Ļoti priecājos, ka ir tāda mājaslapa, kas palīdz strādājot pirmsskolas skolotājai, sniedzot daudz dažādas informācijas un idejas svētku rīkošanai bērnudārzā.
×