Mārketings uzņēmumā



CilvĒka loma uzŅĒmumĀ.
MĀrketinga pasĀkumu komplekss.
Produkta cenas noteikšana.
MĒrĶtirgus nodrošinĀjums ar produktiem.
Produkta virzĪšana tirgū.
Tirgus izpĒte un mĀrketinga iespĒju noteikšana.
PircĒju rĪcĪbas analĪze.
Attēls Par kuriem pakalpojumiem Jūs esat informēti ? autores.
Attēls Vai Jūs apmierina patreizējā remontā pieteikšanās kārtība ? autores.
Attēls Respondentu dzimums autores.
attēls Respondentu automašīnu markas autores.
attēls Respondentu automašīnu vecums autores.
Aptaujas rezultĀtu apkopojums.
Pielikums.
Mārketinga uzdevums ir pēc iespējas labāk piedāvāt tirgū savas preces vai pakalpojumus, nodrošināt lielākus pārdošanas apjomus, apgūt jaunas tirgus nišas. Mārketinga komplekss (miks) ir vadīšanas pasākumu kopums, kuru veic organizācijas, lai panāktu vēlamo pircēju attieksmi pret piedāvātajiem produktiem. Mārketinga pasākumu komplekss sastāv no četriem pamatelementiem: produkts, cena, sadale un izvietojums, virzīšana tirgū.[2,100 – 101]
Kā jebkura firma, uzsākot un plānojot savu darbību, tā arī sabiedrība ar ierobežotu atbildību (tālāk tekstā SIA) “Sinhro C” savas darbības uzsākšanas posmā un arī tālākā attīstības gaitā nepārtraukti jāsaskaras ar mārketinga problēmām. Ir nepieciešama rūpīga un daudzpusēja tirgus, pieprasījuma un vajadzību izpēte, kā arī jāvirza uzņēmuma darbība uz šīm atklātajām jaunajām vajadzībām. Tajā pašā laikā ir jāskatās uz esošo tirgus pieprasījumu, piedāvājumu un vajadzību apmierināšanu.
Studiju darba mērķis ir izpētīt un analizēt mārketinga pasākumu kompleksa pielietojumu vairumtirdzniecībā un mazumtirdzniecībā SIA “Sinhro – C”.
apkopot materiālus par uzņēmuma vēsturi un darbību;
aptaujāt uzņēmuma klientus un veikt aptaujas anketu apkopojumu.
“Sinhro – C” ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību, kura atrodas Cēsis, Valmieras ielā 17a, un pastāv jau 10 gadus. Tā dibināta 1994. gada 26. oktobrī.
Uzņēmuma galvenie darbības veidi ir automašīnu tehniskā apkope un remonts, auto rezerves daļu vairum un mazumtirdzniecība un jaunu un lietotu automašīnu tirdzniecība. Šo gadu laikā ir notikusi ievērojama uzņēmuma attīstība.
SIA “Sinhro – C” servisam uzsākot darbību, auto remonta pakalpojumu sfēra krasi mainījās. Arvien vairāk Latvijā ieplūstot Rietumeiropas automašīnām, trūka kvalificētu auto servisa darbinieku un servisu, kas varētu nodrošināt šo automašīnu jaunu rezerves daļu piegādi un kvalificētu auto remontu. Tā bija brīva tirgus niša, kurā tehniski izglītoti, uzņēmīgi cilvēki, kuri bija gatavi mācīties, apgūt jauno, varēja brīvi ieiet auto remonta pakalpojumu tirgū. SIA “Sinhro C” pulcēja šādus darbiniekus, iekārtoja nelielu auto servisu, nodrošināja rezerves daļu piegādi. Neilgā laikā, serviss ieguva klientu uzticību, pieprasījums pēc SIA “Sinhro – C“ servisa pakalpojumiem strauji pieauga. Tādējādi serviss tika noslogots caurmērā par 90 95 procentiem. Servisa vadība, izvērtējot servisa pieprasījuma pieauguma tendences, veica jauna, daudz lielāka un modernāka servisa izbūvi. Uzņēmums jaunajās telpās strādā jau 8 gadus.
Pakalpojumu un tirdzniecības apgrozījuma ziņā, SIA “Sinhro – C” ir līderis Cēsu pilsētā un rajonā starp analogas darbības uzņēmumiem. Firmas apgrozījums 10 gadu laikā ir pieaudzis vairāk kā 10 reizes. Cēsu pilsētā un tās tuvākajā apkārtnē darbojas vairāk nekā 10 autoservisi. Uzņēmuma SIA “Sinhro – C” galvenā priekšrocība ir tā, ka preces var nopirkt arī vairumpircēji ar ievērojamām atlaidēm. Šo pakalpojumu izmanto vietējie autoservisi un veikali, degvielas uzpildes stacijas. Līdz ar to firmas konkurenti reizē ir arī firmas klienti.
- Microsoft Word 26 KB
- Latviešu
- 22 lapas (6240 vārdi)
- Universitāte
-