McDonalds stratēģija



Makrovide McDonalds uzņēmumam Latvijā ir pieņemama.
Manuprāt, Latvijas mārketinga vide McDonalds zīmolam ir labvēlīga, jo McDonalds zīmols ir ļoti populārs visā pasaulē, kā arī tam ir pozitīvi darbības rezultāti, kas ļauj uzņēmumam attīstīties. Kaut gan tagad daudz tiek runāts par veselīgo uzturu, McDonalds pārtika joprojām ir pieprasīta. Pie tam uzņēmums papildina savu sortimentu ar veselīgiem ēdieniem, piemēram, salātiem un citiem produktiem.
Politiskā vide arī ir pieņemama McDonalds uzņēmumam. Latvijā likumdošana ir labvēlīga starptautiskiem uzņēmumiem.
Sociālās kultūras vide labvēlīga. Globālais kopīgums un vietējo prasību apmierināšana ir jo īpaši svarīgi sabiedriskās ēdināšanas jomā, jo ēšanas process katrā zemē ir savām īpatnībām. Latvijā nav izteiktas vietējās īpatnības ēšanas tradīcijās, kā piemēram, Francijā, kur katrā ēdienreizē uztura tiek lietots vīns, tādējādi McDonalds uzņēmumam ēdienkarti ir japiemēro valsts ēšanas tradīcijām. Bet Latvijā tādas izteiktas tradīcijas nav.
Mikrovides rādītāji arī ir labvēlīgi. Patērētāji, veicot tirgus analīzi Latvijā, pēc McDonalds produkcijas ir daudz. Konkurenti Latvijā McDonalds ir, bet, manuprāt, kā burgeru ēstuveiuzņēmumam konkurenti nav, jo nevienam restorānam nav tāda globāla slava kā McDonalds, tomēr konkurentu darbībai uzņēmumam ir jāseko līdz.
Lai nostiprinātu savu vietu Latvijas tirgū McDonalds ir jāņem vērā mārketinga pasākumu komplekss. Tie ir prece, cena, vieta un virzīšana tirgū.
- Microsoft Word 10 KB
- Latviešu
- 3 lapas (605 vārdi)
- Skola
- Inga
-