Prakses atskaite mārketingā



Juvelierizstādājumu izgatavošana un pārdošana arī pēc klienta individuāla pasūtījuma.
Juvelierizstrādājumu labojumi un remonts.
Dzintara izstrādājumi.
Suvenīri un dāvanas tūristiem.
Pinumi , pītās mēbeles , pīto mēbeļu izgatavošana pēc pasūtījuma.
Secinājumi un priekšlikumi.
Daļa.
Bilances kopsumma ir pieaugusi no 93 5 tūkstošiem līdz 969 7 tūkstošiem.
Oleta Bērzupa UV.
Savu prakses darbību veicu SIA “Roze” dāvanu un lietišķās mākslas salonā “Roze”. Uzņēmuma darbība ir :
Juvelierizstādājumu izgatavošana un pārdošana (arī pēc klienta individuāla pasūtījuma)
Rotaslietas no dažādiem materiāliem (gliemeži, stikls, rags, kauls, porcelāns u.c.);
Pinumi, pītās mēbeles, pīto mēbeļu izgatavošana pēc pasūtījuma;
Gleznojumi uz zīda (kleitas, blūzes, lakati un šalles, arī pēc individuāla pasūtījuma).
Vienu preču daļu salonā aizņem ārzemēs iepirkta prece, suvenīri un rotas lietas un daļa salonā ir mākslinieku un Tautas Daiļamata meistaru roku darbs.
Uzņēmuma misija ir tā, ka cilvēki nedrīkst aizmirst un nenovērtēt tās patiesās mākslas vērtības,kurus autori ir izgatavojuši paši. Cilvēkos ir jāieaudzina laba gaume, izjūta un arī vajadzība pēc labām un skaistām lietām. Pircējam nemaz nedrīkst rādīt negaumīgus un nekvalitatīvus mākslas darbus. Par to arī ir jānes atbildība cilvēkiem , kuri strādā ar šīm lietām.
Uzņēmums veido savu stratēģiju darbībai un vienlaicīgi rada struktūru, kas strādā pie pasākumu īstenošanas. Struktūra uzņēmumā tiek veidota pastāvīgi un arī uz attiecīgu un noteikta struktūras plāna laika daļu.
Uzņēmuma galvenie mērķi tiek konkretizēti un sadalīti atsevišķos mērķos un šie mērķi savā starpā ir saskaņoti.
Uzņēmums kā savas stratēģijas galveno attīstības un virzības motīvu ir izvēlējies tieši šī roku darba nozīmīguma un vērtības attīstīšanu, suvenīru un dāvanu sagādi pircēja priekam un vajadzībām.
Uzņēmumā strādā 23 cilvēki. Salonā strādā vadītājs, komercdirektors, pārdošanas menedžers, grāmatvedis un pārdevēji. Pārējie darbinieki strādā savās darbnicās.
Vadītājs nodarbojas ar visa salona un tā darbības vadīšanu kopumā, saskaņo ārējos nosacījumus ar iekšējiem, saskaņo resursus un uzņēmuma mērķus. Vadītājs salīdzina vai salona darbība, preces un pasūtījumi virzās pēc plāna, salīdzina to ar plānu, vai darbība iet pēc plāna rādītājiem vai apsteidz tos, vai salons ir izpildījis plānotos pasūtījuma darbus, vai savlaicīgi ir piegādāta pircēju pieprasītā prece.
Uzņēmuma komercdirektors veic sadarbību ar ārzemēm, vietējām firmām un partneriem, rīko izbraukuma tirdzniecības, organizē preču piegādi Latvijas mazpilsētu veikaliem, piedalīšanos starptautiskajās izstādēs.
Salona menedžeris strādā ar māksliniekiem, kuri piegādā savus autordarbus. Viņiem ir jāseko un jāpēta, kuru autoru darbi dotajā brīdī ir visvairāk pieprasīti, kādas krāsas darbos pircējs vislabāk izvēlas. Mākslinieki ir cilvēki ar atšķirīgu dzīves uztveri. Viņi vairāk strādā un vadās pēc emocijām un izgatavo darbus, kas patītk viņiem pašiem, bet mazāk to, ko pieprasa pircēji. Menedžerim tas ir jāsabalansē, ir jāatrod šī pieeja, saudzīgi jāpārliecina autori pat it kā par pašsaprotamu lietu, ka jāpelna taču ir arī viņiem!
- Microsoft Word 12 KB
- Latviešu
- 5 lapas (1355 vārdi)
- Universitāte
- Malishenjka
-