Reklāma: definīcija un mērķi

Bakalaura darbs. Reklāma: definīcija un mērķi.
2) kopumā iepazīties ar reklāmas veidiem un līdzekļiem, kā arī ar reklāmas līdzekļu klasifikāciju, pievēršot vairāk uzmanības nākamajās nodaļās sīkāk pētāmajiem reklāmas līdzekļiem – reklāmai žurnālos un televīzijā.
Darba gaitā izmantotas analītiskās salīdzināšanas, grafiskās un statistiskās metodes.
Pirmajā nodaļā tiek apskatītas dažādas reklāmas definīcijas, lai izprastu tās mērķus, uzdevumus, kā arī mazliet apskatīti dažādi reklāmas veidi – TV, prese, radio, kino, āra reklāmas nesēju, tiešā pasta u.c. jaunāko reklāmas līdzekļu priekšrocības un trūkumus.
Otrā nodaļa veltīta konkrēti reklāmai presē, uzsverot, kas ir preses auditorija, kā klasificē žurnālus, lai
- Microsoft Word 8 KB
- Latviešu
- 1 lapā (269 vārdi)
- Universitāte
-
Reklāma: definīcija un mērķi. (Oktobris 21, 2010). https://gudrinieks.lv/reklama-definicija-un-merki/ Pārskatīts 12:07, Maijs 23 2025