Reklāma: definīcija un mērķi

9,5- 3 atsauksmes

Bakalaura darbs. Reklāma: definīcija un mērķi.

2) kopumā iepazīties ar reklāmas veidiem un līdzekļiem, kā arī ar reklāmas līdzekļu klasifikāciju, pievēršot vairāk uzmanības nākamajās nodaļās sīkāk pētāmajiem reklāmas līdzekļiem – reklāmai žurnālos un televīzijā.

Darba gaitā izmantotas analītiskās salīdzināšanas, grafiskās un statistiskās metodes.

Pirmajā nodaļā tiek apskatītas dažādas reklāmas definīcijas, lai izprastu tās mērķus, uzdevumus, kā arī mazliet apskatīti dažādi reklāmas veidi – TV, prese, radio, kino, āra reklāmas nesēju, tiešā pasta u.c. jaunāko reklāmas līdzekļu priekšrocības un trūkumus.

Otrā nodaļa veltīta konkrēti reklāmai presē, uzsverot, kas ir preses auditorija, kā klasificē žurnālus, lai

  • Microsoft Word 8 KB
  • Latviešu
  • 1 lapā (269 vārdi)
  • Universitāte
  • Reklāma: definīcija un mērķi
    9.5 - 3 balsojums(-i)
Skatīt pilnu darbu
Reklāma: definīcija un mērķi. (Oktobris 21, 2010). https://gudrinieks.lv/reklama-definicija-un-merki/ Pārskatīts 12:07, Maijs 23 2025
DARBA DATI
1 lapā (269 vārdi)
Valoda: Latviešu
Microsoft Word 8 KB
Līmenis: Universitāte
Skatīt pilnu darbu
ATSAUKSMES
EvelinaStudente2024 11 04
Lieliska vietne ar daudz noderīgas informācijas mācībām. Paldies, ka esat! Veiksmi jums! Iesaku!
AnnaSkolniece2024 02 25
Priecājos, ka pastāv vieta, kas palīdz studentiem veikt rakstīšanas uzdevumus, atrast informāciju un mācīties.
JānisSkolotājs2023 03 12
Mūsdienu bibliotēka – tā es nosauktu. Vislabāk sapratāt mūsu laikmeta iezīmi – visu iegūt ātri. Vienkārši lieliski.
×