Reklāmas vieta Latvijas tautsaimniecībā

10- 3 atsauksmes

Eseja. Reklāmas vieta Latvijas tautsaimniecībā.

Mans izvēlētais produkts ir biezpiena sieriņš, un uzņēmumi, kuri to ražo ir a/s Valmieras Piens un a/s Rīgas Piensaimnieks. Attiecīgi produktu nosaukumi ir ‘’Nakts sieriņš’’ un ‘’Kārums’’. Vai patērētājiem ir pieeja pietiekami daudz informācijas par produktu? Vai prece tiek reklamēta plašas saziņas līdzekļos? Vai varbūt preču reklamēšanai tiek pielietota netiešā reklāma?

Patērētājam par abiem produktiem informācija publiski ir pieejama uz produkta iepakojuma un internetā. Internetā attēlotā informācija labāk pārskatāma un iespējams labāk salīdzināt to starp dažādiem produktiem. Internetā ir pieejams arī visu produktu attēli, kas ļauj tos apskatīt.

Abu preču reklamēšanai liela nozīme ir veikaliem, kas šo produkciju izplata, jo veikali netieši reklamē produktu. Piemēram, lielveikali rīko ziemassvētku akciju, attiecīgajiem produktiem cena tiek pazemināta un šo produktu attēli tiek ievietoti veikala skatlogā vai reklāmas lapā.

  • Microsoft Word 8 KB
  • Latviešu
  • 1 lapā (264 vārdi)
  • Skola
  • Reklāmas vieta Latvijas tautsaimniecībā
    10 - 3 balsojums(-i)
Skatīt pilnu darbu
Reklāmas vieta Latvijas tautsaimniecībā. (Decembris 6, 2006). https://gudrinieks.lv/reklamas-vieta-latvijas-tautsaimnieciba/ Pārskatīts 07:21, Jūnijs 8 2025
DARBA DATI
1 lapā (264 vārdi)
Valoda: Latviešu
Microsoft Word 8 KB
Līmenis: Skola
Skatīt pilnu darbu
ATSAUKSMES
JānisSkolotājs2023 03 12
Mūsdienu bibliotēka – tā es nosauktu. Vislabāk sapratāt mūsu laikmeta iezīmi – visu iegūt ātri. Vienkārši lieliski.
MartaSkolotāja2021 08 17
Ļoti priecājos, ka ir tāda mājaslapa, kas palīdz strādājot pirmsskolas skolotājai, sniedzot daudz dažādas informācijas un idejas svētku rīkošanai bērnudārzā.
OliversStudents2020 04 28
Bez šaubām, tas ir izglābšana, kad, ja nevari saprast, kā izdarīt darbu, paņem paraugu no šejienes un veido savu.
Skatīt pilnu darbu
×