Tirgus segmentēšanas process



Pirms operācijas pacienta digitālā fotografēšana un fotogrāfijas digitālo apstrādi, ar mērķi iepazīstināt pacientu ar gaidāmo un iespējamo plastiskās operācijas rezultātu.
Tirgus tiek segmentēts pēc patēriņa statusa. Segments – cilvēki, kas nolēmuši pakļaut sevi plastiskās ķirurģijas korekcijai.
Tirgus pamatsegments – pacienti, kam nepieciešama plastiskā ķirurğija traumu vai slimības seku rezultātā vai arī pacienti, kas vēlas izmainīt savu izskatu (seju vai figūru) ar ķirurģiskās iejaukšanās palīdzību.
Šī segmenta pamatproblēma ir operācijas tipa izvēle. Klientiem šajā situācijā ir diezgan neskaidrs priekšstats ne tikai par to, kādas izmaiņas viņš vēlas veikt, bet arī, samērā bieži, nevar pateikt, ko tad viņš vēlas redzēt gala rezultātā. Dotais pakalpojums (digitālā foto korekcija) praktiski atrisina šo problēmu, ļaujot klientam pārliecināties par savas izvēles pareizību.
Digitālo foto korekciju klientam iesaka ārsts, pie kura tas vērsies pēc palīdzības vai konsultācijas un tiek izmantota kompleksā ar plastiskā ķirurga pakalpojumiem, taču var tikt piedāvāts arī kā atsevišķs pakalpojums.
4. Konkurentu trūkumi un vājās vietas, kuras tiks izmantotas pakalpojuma izstrādāšanai segmentam.
Parasti, lai palīdzētu klientam pieņemt lēmumu, ārstam nākas vai nu tikai ar vārdiem skaidrot viņam visus operācijas plusus un mīnusus, vai arī demonstrēt foto materiālus, kas fotografēti pirms un pēc iepriekšējo pacientu operācijām. Digitālā foto korekcija ļauj klientam uzskatāmi redzēt operācijas rezultātus uz sevis pirms operācija ir notikusi, kā arī „izspēlēt” vairākus operāciju variantus un izvēlēties priekš sevis optimālāko.
- Microsoft Word 10 KB
- Latviešu
- 3 lapas (619 vārdi)
- Universitāte
-