Tūrisma produkts


Tas saistīts galvenokārt ar tūrisma produkta īpašības būtības un specifisko iezīmju ietekmi uz tūrisma uzņēmējdarbības vadīšanu. Tāpēc ir ļoti svarīgi, lai tūrisma nozare strādājošie pareizi uztvertu tūrisma produkta būtību un īpatnības un uzlabotu to pilnā mērā.
Tūrisma produkts veidojas uz Latvijas tūrisma resursu, atbilstoša materiālā, tehniskā un finansiālā nodrošinājuma un pakalpojumu infrastruktūras bāzes. Ņemot vērā daudzos komponentus, no kuriem tas sastāv, piem., tūrisma resursi, informācija, atrašanas vietas, ēdināšana, izklaide, pievilcīga cena u.t.t., tas ir ļoti daudzpusīgs un jebkura komponenta trūkums ietekmē tā pievilcību un konkurētspēju.
Tūrisma produkts var būt atsevišķs materiālas dabas produkts vai arī pakalpojums, taču visbiežāk tas ir komplekss, kurā apvienoti gan pakalpojumi, gan materiālas dabas elementi. Tieši šis tūrisma produkta kompleksais raksturs nosaka vienu no nozīmīgākajam tā īpatnībām komplementaritāti jeb tūrisma produkta atsevišķo elementu savstarpējo saistību un atkarību laika un telpā. Šī iezīme cieši saistīta ar tūroperatoru ikdienas darbu ceļojumu veidošanu, jo šis uzdevums prasa ieverot gan laika, gan vietas saistību. Tūrisma produkta elementu komplementaritāte ir nozīmīga arī atsevišķu pakalpojumu piedāvātājiem konkrētā tūrisma vietā, jo to piedāvājums, bet it īpaši pieprasījums lielā mērā ir atkarīgs no citu komplementāro piedāvātāju pakalpojumu rakstura un kvalitātes.
Šāda pieeja ir nepieņemama, domājot par tūrisma produktu piedāvāšanu to potenciālajiem patērētajiem tūristiem.
- Microsoft Word 10 KB
- Latviešu
- 2 lapas (627 vārdi)
- Skola
-