Vardarbība: cēloņi un sekas sociālajā kontekstā

9- 3 atsauksmes

Konspekts. Vardarbība: cēloņi un sekas sociālajā kontekstā.

Vardarbība skolā.

Vardarbība ir, ja Tevi emocionāli vai fiziski aizskar. Konkrēti skolās, emocionālā vardarbība ir daudz biežāk sastopama, nekā fiziskā vardarbība. Diemžēl tieši emocionālā vardarbība ir visaizskarošākā.

Piemēram, pieņemsim, ka pāridarītājs ir Pēteris un viņa upuris ir Jānis. Iedomājieties situāciju: Pēteris pienāk pie Jāņa, rāda ar pirkstiem smejas un apsaukā viņu. Tā ir emocionālā vardarbība, turklāt nedomāju, ka kāds gribētu būt Jāņa vietā. Es domāju, ka šādu situāciju Jānis ilgi neaizmirstu un bēdātos. Diemžēl Pēteris nespēj padomāt par sekām un nezin, cik aizskarts jūtas Jānis.

Otrā situācija: Pēteris pieiet pie Jāņa un vai nu tīši vai netīši iesper Jānim. Protams, arī tas nav sevišķi patīkami, taču Jānis nejūtas tik aizskarts, kā emocionālajā vardarbībā.

Šādi Pēteri un Jāņi ir ikvienā skolā, to nekad nevarēs novērst. Pusē no gadījumu Pēteri to nedara aiz ļauna prāta, nepadomājot par sekām. Un lielākā daļa Jāņu neprot pastāvēt par sevi. Es ieteiktu padomāt, vai arī Tu kādreiz skolā neesi bijis Pēteris vai Jānis.

  • Microsoft Word 8 KB
  • Latviešu
  • 1 lapā (157 vārdi)
  • Universitāte
  • Vardarbība: cēloņi un sekas sociālajā kontekstā
    9 - 3 balsojums(-i)
Skatīt pilnu darbu
Vardarbība: cēloņi un sekas sociālajā kontekstā. (Februāris 16, 2009). https://gudrinieks.lv/vardarbiba-celoni-un-sekas-socialaja-konteksta/ Pārskatīts 03:47, Jūlijs 8 2025
DARBA DATI
1 lapā (157 vārdi)
Valoda: Latviešu
Microsoft Word 8 KB
Līmenis: Universitāte
Skatīt pilnu darbu
ATSAUKSMES
DinaStudente2022 08 27
Paldies par palīdzību, jūsu mājaslapa man palīdzēja rakstot biznesa plānu.
EvelinaStudente2024 11 04
Lieliska vietne ar daudz noderīgas informācijas mācībām. Paldies, ka esat! Veiksmi jums! Iesaku!
MartaSkolotāja2021 08 17
Ļoti priecājos, ka ir tāda mājaslapa, kas palīdz strādājot pirmsskolas skolotājai, sniedzot daudz dažādas informācijas un idejas svētku rīkošanai bērnudārzā.
Skatīt pilnu darbu
×