Zelta Zivtiņas produkta reklāmas raksturojums

9,5- 1 atsauksmes

Untitled.
Autore.
Rīga.
Mērķauditorija.
Kampaņas radošais tēls.
Citi reklamēšanās pasākumi.
Kā otru sabiedrībai doto labumu varu minēt ZZ tramvaju.
Nobeigums.
Galvenaissauklis Būs par ko parunāt.
Zeltazivtina.
Lv lv series play.

Lai sasniegtu mērķa auditoriju, katra reklāma ir jāveido ar konkrētu funkciju un mērķi. Zelta Zivtiņa 2005. gadā aizsaka reklāmas kampaņu, kura piedāvā pavisam ko netradicionālu un jaunu seriālu par jauniešiem, kuri runājot pa mobilo telefonu vai satiekoties risina savas problēmas, noskaidro savstarpējās attiecības, apspriež notikumus un pārdzīvojumus. Pilnīgi dabīgi radās arī nosaukums: "Būs par ko parunāt!". Reklāmseriālam "Būs par ko parunāt" netika aicināti jau pieredzējuši aktieri, bet gan, interneta portālā draugiem.lv ievietots sludinājums, kurā tika izsludināts konkurss atraktīviem un interesantiem jauniešiem.

Šī reklāma ir neuzbāzīga, kā arī ļoti tuva un saprotama mūsdienu jaunietim, tādā veidā tiek panākts vēlamais efekts piesaistīta uzmanība. Galvenokārt, tiek izmantota dzeltenā krāsa apvienojumā ar melno krāsu, jo veiksmīgu krāsu un balto laukumu salikums noteikti atstās iespaidu uz patērētāju. Kā jau zināms šis salikums psiholoģiski cilvēkiem asociējas ar graudiem, citroniem un sauli kaut ko ļoti patīkamu. Ne velti Zelta Zivtiņa (turpmak arī ZZ) tiek popularizēta kā draudzīga un dzīvespriecīga sarunu karte. Tātad varam secināt, ka reklāma kaut kādā mērā vēršas pie sktītājju emocijām.

Šīs reklamas pievērš uzmanību augstajai sakaru kvalitātei, dažādām bonusu programmām, elastīgajiem lietošanas termiņiem un mega lielajam lietotāju skaitam (1 miljons), lai gan netiek pieminēts ļoti būtisks aspekts problēmas ar pārklājumu visā Latvijas teritorijā un augstajiem tarifiem sazvanoties ar citu operatoru lietotājiem. Iespējams, ka pirmais ark o viņi piesaista ir tas, ka sākuma komplekts ir lēts. Pozitīvi ir tas, ka reklāma vēršas ne tikai pie jaunajiem klientiem, bet arī piedomā par esošajiem klientiem piedāvajot iem izdevīgus bonusus, atjaunošanas kartes, kuru sarunu vērtība ir lielāka nekā cena, un protams arī nulles tarifs.

Lielākoties ZZ mērķauditorija ir jaunieši, kuriem nav stabilu ienākumu, jo ZZ karti var iegādāties, nemaksājot ikmēneša abonēšanas maksu ka arī pats izvelēties par kādu summu papildināt. Tomēr reklāma noteikti uzrunā netikai jauniešus, bet arī cilvēkus, kas sirdī jūtas jauni un sabiedriski.

Katra ZZ sērija kaut ko reklamē, darot to neuzkrītoši. Katra epizode ir kāds neliels stāsts par to jauniešu ikdienu, kuri piedalās seriālā.

  • Microsoft Word 12 KB
  • Latviešu
  • 4 lapas (1216 vārdi)
  • Universitāte
  • Ramzijs
  • Zelta Zivtiņas produkta reklāmas raksturojums
    9.5 - 1 balsojums(-i)
Skatīt pilnu darbu
Zelta Zivtiņas produkta reklāmas raksturojums. (Marts 23, 2011). https://gudrinieks.lv/zelta-zivtinas-produkta-reklamas-raksturojums/ Pārskatīts 02:07, Maijs 23 2025
DARBA DATI
4 lapas (1216 vārdi)
Valoda: Latviešu
Microsoft Word 12 KB
Līmenis: Universitāte
Skatīt pilnu darbu
ATSAUKSMES
AliseStudente2024 01 23
Mājaslapa ir ļoti nepieciešama un noderīga. Tā palīdz gan skolotājiem, gan skolēniem, gan studentiem, piedāvājot daudz vērtīgas informācijas mācībām.
ViktoriaSkolniece2019 04 28
Ne reizi vien esmu izmantojis jaunus konspektus mācībām.
EvelinaStudente2024 11 04
Lieliska vietne ar daudz noderīgas informācijas mācībām. Paldies, ka esat! Veiksmi jums! Iesaku!
Skatīt pilnu darbu
×