Brīvība: filozofisks jēdziens un sociāla vērtība

9- 1 atsauksmes

Eseja. Brīvība: filozofisks jēdziens un sociāla vērtība.

Brīvība jebkurai dzīvai radībai ir ļoti svarīga. Arī cilvēks cenšas savas dzīves laikā tiekties pēc brīvības gan fiziskās, gan garīgās. Tomēr, iegūstot brīvību, nākas iegaumēt vienu lietu – arī brīvam esot, tev ir jābūt atbildīgam par sevi, saviem darbiem, atbildīgam pret savu ģimeni, sabiedrību, valsti.Brīvība ir mūsu darbība, domas. Brīvas ir mūsu kustības un jūtas bailes, izmisums, laime, prieks. Mūsu iekšējo brīvību atņemt nevar neviens. To var atņemt tikai fiziski. Cietums ir tam lielisks piemērs tu esi ieslodzīts fiziski, bet drīksti brīvi domāt un just... Brīvība ir tad, kad tu drīksti iziet meža vidū un sklaļi izrādīt visas savas izjūtas kliedzot, lēkājot, dziedot. Un to brīd tu patiesi jūties un esi gan fiziski, gan garīgi brīvs... Brīvība tā ir atbildība!!! Brīvība ir tad, ja neesi ne no kā atkarīgs. Tāpēc pasaulē nav tādas īstas brīvības.

Tā var turpināt rakstīt šos jēdzienus mūžīgi, jo tomēr katram cilvēkam ir vismaz maza brīvība, lai arī kur viņš atrastos.

  • Microsoft Word 9 KB
  • Latviešu
  • 1 lapā (329 vārdi)
  • Skola
  • Brīvība: filozofisks jēdziens un sociāla vērtība
    9 - 1 balsojums(-i)
Skatīt pilnu darbu
Brīvība: filozofisks jēdziens un sociāla vērtība. (Februāris 4, 2008). https://gudrinieks.lv/briviba-filozofisks-jedziens-un-sociala-vertiba/ Pārskatīts 00:26, Maijs 23 2025
DARBA DATI
1 lapā (329 vārdi)
Valoda: Latviešu
Microsoft Word 9 KB
Līmenis: Skola
Skatīt pilnu darbu
ATSAUKSMES
OliversStudents2020 04 28
Bez šaubām, tas ir izglābšana, kad, ja nevari saprast, kā izdarīt darbu, paņem paraugu no šejienes un veido savu.
MartaSkolotāja2021 08 17
Ļoti priecājos, ka ir tāda mājaslapa, kas palīdz strādājot pirmsskolas skolotājai, sniedzot daudz dažādas informācijas un idejas svētku rīkošanai bērnudārzā.
MarkussPasniedzējs2022 04 24
Uzskatu, ka pati mājaslapas struktūra ir pietiekami informatīva. Tāpēc tās lietošana ir viegla, un tam nav nepieciešams daudz laika.
Skatīt pilnu darbu
×