Labas sabiedrisko attiecību prakses pārkāpuma analīze jeb case study



2005.gada rudenī Satiksmes ministrija 14 ceļu remontdarbu vietās visā Latvijā izvietoja plakātus, kas informēja par būvdarbiem un atvainojās par sagādātajām neērtībām. Plakātus Satiksmes ministrijas vārdā bija parakstījis satiksmes ministrs Ainārs Šlesers. Plakātu izgatavošana maksāja 24 000 latu ( 858,40 Ls/viens) un tie tika izgatavoti, lai informētu iedzīvotājus.
Presē un televīzijā parādījās informācija, ka A.Šlesers bezatbildīgi tērē valsts naudu sava tēla spodrināšanai – konkrēti: “jau gadu pirms vēlēšanām atgādinot par to cik viņš ir labs un liekot saprast vēlētājiem jau laikus izdarīt izvēli par ko balsot nākamajās vēlēšanās.” Vēl tika spriedelēts ko par iepriekš minēto naudas summu varēja izdarīt sabiedrībai nozīmīgāku, piemēram, nopirkt atstarotājus, ko izdalīt gājējiem, izveidot divarpus krustojumu sistēmas, izvietot 480 ceļa zīmes u.t.t.
VAS “Latvijas Valsts Ceļi” Sabiedrisko attiecību un mārketinga daļas vadītāja Daiga Mežapuķe presē teica, ka uzskata, ka nauda ir izlietota mērķtiecīgi: “Tie līdzekļi, kas iztērēti sabiedrības informēšanai, atmaksāsies ar uzviju.”
Politiski kā ieguvējs viennozīmīgi bija Ainars Šlesers un Latvijas Pirmā partija. Pats ministrs to vēlāk presē komentēja: ”Tā bija mana vēlme uzņemties politisku atbildību par iedzīvotājiem radītajām neērtībām.”
- Microsoft Word 9 KB
- Latviešu
- 3 lapas (526 vārdi)
- Universitāte
-