Apģērbu psiholoģija


Pa ielu iet sieviete, kuras apģērbs uzreiz iekrīt acīs: viņa no papēžiem līdz matu galiņiem ir apģērbta pēc pēdējās modes. Izceļoties no pūļa viņa pievērš visu cilvēku uzmanību. Jūs apbrīnojat? Apskaužat?
Nevajag apskaust! Patiesībā šādas sievietes ārējais izskats ir liecinieks iekšējiem kompleksiem. Interesanti – pastāv “ apģērbu psiholoģija”, kur “modes upuris” ir klīniska diagnoze. Sievietes, kuras ir orientētas uz supermodīgām lietām, ir psiholoģiski atkarīgas no citu cilvēku viedokļa un viņām trūkst pašapziņas.
Pēc psihologu domām, cilvēks, kura apģērbs par pārāk rūpīgi pārdomāts (nav svarīgi kāds – kaut vai slēpošanas kombinzons), mēģina noslēpt iekšēju nepārliecinātību par sevi un ar apģērba palīdzību tas cenšas pievērst sev uzmanību.
Turklāt izrādās, ka katram konkrētam stilam var noteikt tā nēsātāja pašnovērtējumu
Klasiskais stils. Cilvēki, kas iecienījuši klasisko stilu ir pārliecināti par sevi, kuri nejūt vajadzību ar apģērba palīdzību sevi izcelt pārējo vidū.
Sportiskais stils Baņķieri, ekonomisti – vārdu sakot – bagātnieki, kuru stils parasti ir “uzvalks + kaklasaite” arī ir izdomājuši atslābt un savā garderobē ieviest kaut ko no sportiskā stila.
- Microsoft Word 9 KB
- Latviešu
- 2 lapas (529 vārdi)
- Universitāte
- Saniitis
-